Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید سمیعی گفت: باشگاه پانتولیکوس یونان بابت حق رشد محمدرضا آزادی از باشگاه استقلال در سیستم TMS شکایت کرده و فیفا هم مبلغ ۱۷۵۰ دلار باشگاه استقلال را محکوم کرده است.

آزادی تابستان گذشته از پانتولیکوس به استقلال ملحق شد، اما در نیم فصل از این تیم جدا و راهی آلومینیوم اراک شد.

او گفت: به دلیل پایین بودن این رقم و مشکلات انتقال پول، باشگاه تصمیم گرفت که از طلب فیفا این پول پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت‌ها پیش در خواست ما به فیفا رسید و فیفا و به تنها بانک مربوطه دستور برداشت و واریز را داد، اما زمان‌بر شدن این امر باعث ورود یک کمیته دیگر فیفا شد. امروز هم فیفا به ما اعلام کرد به محض واریز پول از سوی بانک به حساب باشگاه یونانی ظرف چند روز آینده، پنجره باشگاه باز می‌شود و از این بابت جای نگرانی نیست.

در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است و این تیم نمی‌تواند قراردادی با مربی یا بازیکنی را ثبت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استقلال تهران محمدرضا آزادی فیفا پانتولیکوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز