Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@07:19:05 GMT

روسیه سفیر رژیم صهیونیستی را فراخواند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۵۵۸۰

روسیه سفیر رژیم صهیونیستی را فراخواند

رسانه‌های عبری از فراخوانده شدن سفیر اسرائیل از سوی وزارت خارجه روسیه خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری گزارش دادند که وزارت خارجه روسیه سفیر اسرائیل در مسکو را فراخوانده و خواستار توضیح تل آویو درباره هدف گرفتن باند فرودگاه بین‌المللی دمشق شده است.

بامداد جمعه گذشته رژیم اسرائیل با نقض حریم هوایی سوریه از سمت جولان اشغالی اقدام به شلیک چند موشک به فرودگاه دمشق کرد و به رغم مقابله پدافند ارتش سوریه، دو باند این فرودگاه و برخی نقاط آن آسیب دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این حمله و تجاوز هوایی صهیونیست‌ها، اداره فرودگاه دمشق اعلام کرد که همه پروازها به این فرودگاه و بالعکس تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است.

وزارت خارجه روسیه طی بیانیه‌ای شدیدا تجاوز رژیم اسرائیل به حریم هوایی سوریه و حمله به فرودگاه دمشق را محکوم کرده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت ارتش سوریه مسکو تل آویو صهیونیست ها وزارت خارجه روسیه مشرق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد که بعد از نشست روز جمعه مقامات دفاعی ایران و روسیه در آستانه پایتخت قزاقستان و تاکید دو طرف بر تقویت همکاری‌های نظامی، رژیم صهیونیستی از تبعات گسترش روابط دفاعی میان مسکو و تهران در هراس است.

در این گزارش به نقل از شای هار تزیوی مسئول سابق وزارت امور راهبردی رژیم صهیونیستی آمده است: به نظر می‌رسد روسیه قصد دارد جنگنده‌های سوخو س و-۳۵ و سیستم دفاع هوایی اس ۴۰۰ به ایران تحویل دهد. مسکو در زمینه‌های جنگ الکترونیک و تبادل اطلاعات نیز با تهران همکاری دارد.

وی اضافه کرد: روسیه دشمن تل آویو است چرا که از محوری که بر علیه ما می‌جنگد حمایت می‌کند. اهمیت نقش روسیه با افزایش این درگیری‌ها بیش از گذشته مشخص می‌شود.

عاموس گلعاد یکی از مسئولان سابق وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت: روسیه و ایران بیش از هر زمان دیگری به هم نزدیک شده اند. روس‌ها می‌توانند به ایرانی‌ها تکنولوژی‌های مهمی ارائه دهند که توان آنها را افزایش می‌دهد.

پیش از این مقامات روسیه و چین در حاشیه نشست سازمان همکاری‌های شانگهای در قزاقستان بر آمادگی خود برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران تاکید کرده بودند.

کد خبر 6089642

دیگر خبرها

  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد