Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل عصائب اهل الحق به حمله امروز (چهارشنبه) ترکیه به سنجار که به کشته شدن چهار تن از جمله یک نوجوان ۱۲ ساله منجر شد، واکنش نشان داد و اعلام کرد: «در برابر حملات ترکیه سکوت نمی‌کنیم».

به گزارش ایران اکونومیست، «قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق با انتشار توئیتی در واکنش به حمله امروز ارتش ترکیه به شمال عراق نوشت: تعرض آشکار ترکیه به فرزندان ملت عراق در سنجار از جانب هر عراقی که ذره‌ای غیرت در قبال ملتش دارد مطلقا جای سکوت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برخی در برابر این حمله به سکوت گورستانی پناه برده‌اند، اما در آنچه به ما مربوط می‌شود، سکوت نخواهیم کرد و امکانات و تجهیزات بسیاری داریم.

الخزعلی در ادامه رشته‌توئیت خود از همه گروه‌های سیاسی عراق خواست تا موضعی واحد در برابر ادامه تجاوزهای ترکیه اتخاذ کنند.

دبیرکل عصائب اهل الحق افزود: از دولت عراق نیز می‌خواهیم که اقدامات عملی نشان دهد؛ در غیر این صورت در برابر قانون مسئول خواهد بود.

منابع عراقی روز چهارشنبه خبر دادند که طی یک بمباران در منطقه «سنونی» از توابع سنجار در استان نینوای عراق، چند نفر از جمله یک نوجوان ۱۲ ساله ایزدی جان باخته‌اند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: قیس الخزعلی ، ترکیه ، عراق

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قیس الخزعلی ترکیه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز خبر داده بود که به بندر حیفا در شمال فلسطین اشغالی حمله کرده است. ویدئویی از شلیک موشک کروز گروه مقاومت به سمت حیفا را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ترکیه: اگر از جنگ کنونی غزه درس نگیریم، تکرار خواهد شد
  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی