Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

عصر ایران؛ مهرنوش خالقی _ چه‌چیزی موجب می‌شود که افراد بتوانند در موقعیت‌های خطرناک، بهترین و سریعترین واکنش‌ها را نشان دهند و خود را نجات دهند.

برخی پژوهش‌ها نشان دادند که هرقدر فردی در گذشته تمرینات حرکتی داشته باشد، بیشتر ممکن است که هنگام خطر، واکنش به موقع و سریعی از خودش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زندگی شهری و تمام امکانات مختلف حمل‌ونقل و سرگرمی، کودکان ما را کم‌تحرک‌ کرده است. در دو سال اخیر هم قرنطینه خانگی بیشتر به این موضوع دامن زده است. اما با کم‌ترین هزینه‌ها و کمی برنامه‌ریزی می‌توانیم فعالیت‌ بدنی منظم را در برنامه کودکان خود جای دهیم. چراکه این کار نه تنها به سلامت جسمانی آنها کمک می‌کند، بلکه موجب می‌شود آنها با تمرکز ذهنی بیشتر از پس موقعیت‌های سخت و خطرناک برآیند. 

 

پیشنهاد می‌کنیم این گزارش را هم ببینید

۱ یک جدایی ناخوشایند که می‌تواند خوشایند باشد؛ تکنیک‌هایی برای جدایی کودکان از والدین هنگام رفتن به مهدکودک (فیلم)

تماشاخانه ببینید| اگر به این مسئله در کودک‌تان بی‌توجه بودید، احتمال دارد جانش را به خطر انداخته باشید ببینید| مخزن آمونیاک منفجر شده، چرا درباره پیامدهای بعدی آن حرف نمی‌زنید؟ ۱۴۰ مصدوم در لحظه، در بلندمدت چه تعداد؟ فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین‌نیا، فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی و احمد مقیمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 749809

دیگر خبرها

  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • ترفندهای کاربردی تربیتی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • چند ترفند تربیتی کاربردی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم