Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران، سید محمود حسینی‌پور در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان با بیان این که وزارت نیرو تاکنون به خوبی مصرف برق را با استفاده از مکانیزم های دانش بنیان مدیریت کرده و در سال جاری خاموشی برق نداشتیم، تصریح کرد: ساماندهی زیرساخت های برق استان در دستور کار قرار دارد و تحرکات خوبی را در مدیریت جدید برق منطقه ای استان شاهد هستیم که باید استمرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که تقسیم برق برای حوزه های صنعتی استان نیز در دستور کار است، اظهار داشت: با توجه به گرمی هوا نیازمند یک مدیریت جدی در موضوع برق هستیم و امیدواریم با تداوم همکاری مردم و ادارات بتوانیم صنایع استان را فعال داشته باشیم و با صرفه جویی مصرف برق در منازل و اصناف براحتی بتوانیم ادامه سال را هم بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذاریم.

نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: مصرف برق یک موضوع ملی است و باید همه دستگاه ها و نهادها، صنعت و تولید و تک تک آحاد جامعه در خانواده خود سفیر مصرف بهینه برق باشند تا با مدیریت صحیح و اتحاد و همدلی بتوانیم با بهترین شرایط، عدم قطعی برق در منازل و فعال بودن صنایع و واحدهای تولیدی وضعیت پیش رو را پشت سر بگذاریم و با به ثمر نشستن پروژه های صنعت برق استان در سال های آینده دیگر شاهد هیچ مشکلی در این حوزه نباشیم.

سید محمود حسینی پور گفت: وزارت نیرو در کنترل و مدیریت مصرف، سیاست تشویقی و تنبیهی اختصاص داده است که صداوسیما می بایست با دعوت از مدیران این حوزه اطلاع رسانی لازم را انجام دهد.

حسینی پور ادامه داد: در برخی از مصارف در صورت عدم رعایت، قطعی برق یک ماهه را خواهیم داشت و مشترکینی که کمتر از میانگین مورد نظر مصرف کنند، تعرفه شان رایگان خواهد شد و می بایست صنایع مان را با مدیریت مصرف فعال نگه داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت و اهمیت استاندارد بودن و مقاوم بودن ساخت و سازها، افزود: نظارتها در بخش مسکن که با جان و مال مردم در ارتباط است جدی گرفته شود و نظام مهندسی و همه دستگاه هایی که در این حوزه مسئولیت دارند، با نهایت دقت و جدیت به وظایف خود عمل کنند.

استاندار به ظرفیت ۴۰ هزار نفری مهندسین ساختمان در استان اشاره کرد و یادآور شد: اساس کار در این بخش بر تحقق کیفیت با بهره گیری از نیروهای کیفی و اصل نظارت است و باید امسال کیفیت ساخت و سازها ارتقاء پیدا کند و با وضع مشوق هایی در جهت تقویت نظارت ها گام برداریم.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که فلسفه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کمک به مسائل توسعه ای است، گفت: نظام مهندسی می بایست برای توسعه ساخت و سازها پیش قدم گردد و به بخش خصوصی فرصت دهد تا نگاه ویژه به ساخت و ساز در استان تقویت شود.

برچسب‌ها استانداری مازندران سید محمود حسینی پور نوری مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران مصرف بهینه برق استانداری مازندران مصرف بهینه برق حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد