Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرآکادمی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیم‌ها در رده پایه نباید صرفا به دنبال کسب نتیجه باشند.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس فصل گذشته شرایط خوبی را تجربه کرد اما برای قهرمانی کمی کم شانس بود. بالاخره در یک لیگ تیمی قهرمان می‌شود تیمی هم نایب‌قهرمان می‌شود و این‌بار قرعه به نام پرسپولیس نبود که قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول فصل گذشته بازیکنان واقعا تلاش کردند و در خیلی از بازی‌ها عمکرد خوبی داشتند و با وجود مشکلات فراوانی که وجود داشت، نتایج بدی هم کسب نشد. با این حال در مجموع پرسپولیس خوب کار کرد.

او درباره خریدهای جدید پرسپولیس هم گفت: در همه تیم‌ها همیشه کادر فنی درباره لیست خروجی و خریدهای جدید تصمیم می‌گیرد و باید به نظر کادر فنی احترام گذاشت. پرسپولیس هم تا به حال خریدهای خوبی انجام داده است که نشان می‌دهد کادر فنی به خوبی از ایرادات فصل گذشته آگاه بوده است.

کاپیتان سال‌های پیش پرسپولیس هم‌چنین گفت: مرتضی پورعلی‌گنجی به عنوان مدافع ملی‌پوش بازیکن بسیار خوبی است که می‌تواند در خط دفاع به پرسپولیس کمک کند. در دروازه تیم هم علیرضا بیرانوند آمده که از نظر فنی توانایی‌های خود را نشان داده است و قطعا به عنوان یک دروازه‌بان مطمئن می‌تواند برای تیم مفید باشد. از طرف دیگر در پست دفاع راست دانیال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس آمده که این نشان می‌دهد کادر فنی پرسپولیس به دنبال تقویت تیم در کناره‌هاست.

وی در ادامه درباره جدایی دو مربی پرسپولیس هم گفت: درباره این دو مربی و عملکردشان من نمی‌توانم نظری بدهم. هم درباره بازیکنان و عملکرد مربیان این سرمربی تیم است که می‌تواند بهترین نظر را بدهد. بالاخره سرمربی تیم به دنبال این است  که بهترین کادر و بازیکنان را برای پرسپولیس بیاورند تا بتوانند با کمک هم بهترین نتاج را کسب کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا با جذب نفرات جدید هواداران پرسپولیس می‌توانند امیدوار باشند تیمی رویایی ببینند، گفت: قطعا همینطور است. پرسپولیس درحال بستن تیم خوبی است و قطعا پرسپولیس می‌تواند با جذب این بازکنان و تلاش‌های کادر فنی تیم قدرتمندی برای فصل بعد باشد و برای قهرمانی آسیا بجنگد.

مدیرآکادمی پرسپولیس هم‌چنین گفت: در بخش آکادمی باشگاه هم باید تلاش کنیم بازیکنان جوان را پروش بدهیم. در رده پایه متاسفانه تیم‌ها نتیجه‌گرا شده‌اند که کار درستی نیست. تیم‌ها در رده پایه باید تلاش کنند که در پرورش بازیکنان قدم‌های خوبی بردارند و فقط به دنبال کسب نتیجه نباشند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال پرسپولیس ، محمد پنجعلی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس محمد پنجعلی پرسپولیس هم کادر فنی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد