Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز الیاسی گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با ۸۰ کارگزار فعال در ۱۰ شهرستان‌های استان، کود شیمیایی بخش کشاورزی را تأمین و بر اساس سهمیه‌بندی سازمان جهاد کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد.

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به‌عنوان یکی از تشکیلات گسترده و فعال اجرائی وزارت جهاد کشاورزی در امور تهیه و تدارک، توزیع، حمل‌ونقل و فروش انواع نهاده‌های موردنیاز کشاورزی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت کود شیمیایی موردنیاز استان همدان از سوی این شرکت تامین شده استو به طور میانگین سالانه مقدار حدود صد هزاران انواع کود‌های شیمیایی برای استان تأمین، تدارک و توزیع می‌شود.

الیاسی در ادامه گفت: برنامه کودی استان در امسال نیز، ۱۲۳ هزار تن انواع کود شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه است که شامل حـــدود نود هزار تن ازته، بیست و هفت هزار و ۳۰۰ تن فسفاته و پنج هزار و ۷۰۰ هزار تن پتاسه است.

او از ذخیره استراتژیک بیش از بیست هزار تن انواع کود‌های شیمیایی یارانه دار ازته، فسفاته و پتاسه در انبار‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان هم خبر داد.

الیاسی در ادامه گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی علاوه بر تأمین کود‌های شیمیایی یارانه دار، به‌منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده کود‌های شیمیایی، اقدام به عقد تفاهم‌نامه با شرکت‌های تولیدی نموده است که می‌توانند محصولات خود را از طریق شبکه بزرگ کارگزاری این شرکت عرضه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی کود شیمیایی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کود های شیمیایی استان همدان کود شیمیایی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رئیس موسسه تحقیقات پنبه کشور در این همایش با اشاره به رکورد شکنی برداشت بیش از ۷ تن پنبه در هر هکتار گفت: سال‌های گذشته ۲ رقم پنبه داشتیم، اما اکنون ۱۴ رقم تجاری داریم که ارقام زودرس هستند و صرفه جویی در مصرف آب از جمله مزیت آنهاست.

قربانی افزود : کشورمان به سالانه حدود ۵۰۰ هزار تن وش پنبه برای صنایع مختلف نیاز دارد.

برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان هم در این همایش از برنامه ریزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در استان خبر داد.

در این همایش از جدیدترین دستگاه کارنده پنبه که با توان تولیدکنندگان داخلی ساخته شده است رونمایی شد.

سالانه حدود ۲۰ هزار هکتار از مزارع گلستان زیر کشت پنبه می رود که یک پنجم تولید کشور از این سطح برداشت می شود.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان