Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@13:49:35 GMT

دمای هوای لرستان افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۶۴۹۶

دمای هوای لرستان افزایش می‌یابد

 بهروز مرادپور مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در سه روز آینده بر روی جو منطقه حاکمیت شرایط نسبتا نسبتا پایدار پیش بینی می‌شود که آسمان در ساعات روز برای نقاط مختلف استان صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.

او اظهار داشت: طی این مدت در برخی نقاط به ویژه نواحی بادخیز (شمال و شرق) شاهد افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود که بصورت لحظه‌ای به بازه قابل ملاحظه و نسبتا شدید هم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی لرستان ادامه داد: همچنین از روزچهارشنبه لغایت شنبه هفته آینده با توجه به نفوذ هوای گرم منطقه شاهد افزایش دما‌های روزانه خواهیم بود که صرفه جویی در مصرف آب و برق در ساعات اوج مصرف، اجتناب از تردد‌های غیرضروری در ساعات ظهر جهت جلوگیری از گرما زدگی، خودداری از روشن کردن آتش در مراتع و جنگل‌ها تاکید می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون آفتابی است گفت: هوای استان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است.  مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: رگبار بهاری باران و مه صبحگاهی در جلگه نیز دوراز انتظار نیست. وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا در این مدت برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است. محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۳۱ درصد است. مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۲ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان
  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان