Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو-واتساپ تاکنون فقط امکان انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید را به کاربران خود می‌داد. اکنون این پیام رسان قابلیت انتقال تاریخچه مکالمات از اندروید به iOS را نیز فراهم کرده است. این قابلیت به تازگی توسط مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در یک پست فیس بوک اعلام شده است.

به گزارش فرارو، نشانه‌های اولیه این ویژگی، که در حال حاضر در نسخه بتا منتشر شده است، قبلا توسط WABetaInfo مشاهده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این به‌روزرسانی مشکل انتقال چت بین دو سیستم عامل تلفن همراه را برطرف می‌کند.

تا کنون انتقال تاریخچه چت بین دو دستگاه اندرویدی و دو دستگاه با سیستم عامل iOS آسان بود. اما به طور کلی بین دو سیستم عامل متفاوت کار ساده‌ای نبود. فرآیند انتقال فقط در آیفون‌های جدید یا آیفون‌های ریست شده کار می‌کند. این ویژگی توسط اپلیکیشن Move to iOS ارائه می‌شود. آخرین نسخه برنامه Move to iOS برای اندروید بررسی می‌کند که آیا شما یک حساب واتساپ در تلفن اندرویدی خود دارید یا خیر. در صورت داشتن حساب واتساپ، امکان انتقال اطلاعات را به صورت رمزگذاری شده به آیفون خواهید داشت. این ویژگی تمام پیام‌ها و موضوعات را بدون تغییر منتقل می‌کند.

در حین راه اندازی آیفون، کاربران باید گزینه Move data from Android را انتخاب کرده و سپس مراحل موجود در اپلیکیشن اندروید را دنبال کنند. پس از تنظیم کامل گوشی آیفون، واتساپ را باز کرده و با استفاده از همان شماره تلفن وارد شوید. پس از آن تاریخچه واتساپ اندروید شما در iOS ظاهر خواهد شد. برای استفاده از این ویژگی نیازمند اندروید ۱۲ و آخرین نسخه iOS هستیم. توجه داشته باشید که تاریخچه اندروید وارد شده، سابقه قبلی چت iOS شما را بازنویسی می‌کند.

منبع: phonearena

منبع: فرارو

کلیدواژه: واتساپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ

یتنا - واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند.
گزارش‌های فنی حاکی از آن است که اپلیکیشن واتس‌اپ در حال حاضر مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت، فایل‌ها را به اشتراک بگذارند.

واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند. به این معنی که کاربر می‌تواند برای هر مخاطبی که در اپلیکیشن قرار دارد، بدون نیاز به اینترنت فیلم و عکس ارسال کند.

وب‌سایت WABetaInfo که متخصص در پیگیری و افشای اخبار واتس‌اپ است، گفت که این ویژگی جدید «افراد نزدیک» نام دارد و کار آن به ارسال داده‌ها از طریق شبکه‌های بلوتوث مانند قابلیت ارسال سریع در دستگاه‌های اندروید یا ویژگی AirDrop در دستگاه‌های اپل مرتبط است.

برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ را دانلود کرده و تنظیمات را تغییر دهید تا اپلیکیشن به فایل‌های موجود در دستگاه، موقعیت جغرافیایی و بلوتوث شما دسترسی داشته باشد.

به گفته WABetaInfo، روند ارسال داده‌ها از طریق ویژگی جدید رمزگذاری خواهد شد و گیرنده داده‌ها شماره تلفن فرستنده را برای حفظ حریم خصوصی نشان نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟