Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید تخت بیمارستانی برقی و تخت بیمار بستری ساده برای استراحت و مراقبت از بیمار در منزل و مراکز درمانی طراحی و تولید شده است که به صورت اینترنتی از لوازم پزشکی توانی نو قابل می باشند.

تخت بیمارستانی

تخت‌های بیمارستانی به خاطر ویژگی‌هایی که دارند نسب به تخت‌های معمولی ایمنی و راحتی بیشتری را برای بیمار فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ویژگی‌های تخت خواب بیمار می‌توان به قابل تنظیم بودن ارتفاع و شیب، ریل‌های جانبی و داشتن چرخ اشاره کرد. تخت‌های بیمارستانی از نظر کارکرد انواع مختلفی دارند که می‌توان به تخت معاینه، تخت زیبایی، تخت بستری بیمار، تخت اورژانس، تخت ریکاوری و غیره اشاره کرد. یکی از پرکاربردترین انواع تخت‌های بیمارستانی، تخت‌های زیبایی است که در کلینیک‌ و سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع  تخت بیمارستانی و ویژگی‌های آنها آشنا کنیم.

انواع تخت بیمارستانی

تخت‌های بیمارستانی انواع مختلفی دارند که بر اساس عملکرد به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. در ادامه در مورد هرکدام توضیحات مختصری می‌دهیم.

•تخت بستری بیمار


تخت بستری بیمار، جهت بستری کردن بیمار برای مدت زمان طولانی استفاده می‌شود. این تخت‌ها علاوه بر بیمارستان و مراکز درمانی، برای بستری بیمار در خانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

• تخت معاینه


تخت معاینه  در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جهت معاینه عمومی و تخصصی بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

•تخت بیمارستانی مناسب خانه


تخت بیمارستانی مناسب خانه علاوه بر ظاهر شیک و زیبا برای نگهداری بیمار در خانه طراحی شده است. از ویژگی‌های این تخت می‌توان به قابلیت تنظیم ارتفاع، دارای چرخ ترمز دار، محافظ، قابلیت شستشو و غیره اشاره کرد.

•تحت جراحی


تخت جراحی همانطور که از اسمش هم مشخص است جهت جراحی کردن بیمار کاربرد دارد. این تخت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بیمار در موقعیت مناسب قرار گرفته و تیم جراحی بتوانند اقدامات لازم را جهت حفظ جان او انجام دهند.

•تخت اطفال


یکی دیگر از انواع تخت‌های بیمارستانی که برای کودک و نوزادان طراحی شده، تخت اطفال نام دارد. این تخت‌ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و حتی مادر کودک هم می‌تواند روی تخت دراز بکشد و از کودک خود مراقبت کند.

•تخت زایمان


تخت زایمان از پیشرفته‌ترین تکنولوژی ساخته شده و می‌تواند تمام پوزیشن های یک زایمان طبیعی را پوشش دهد. هم چنین بعد از زایمان، امکان بستری و معاینه روی همین تخت وجود دارد.

•تخت  زیبایی


تخت زیبایی یا همان صندلی زیبایی یکی از تجهیزات کاربردی در مراکز زیبایی و کلینیک های زیبایی است. تخت کاشت مو نیز یکی از پرکاربردترین تخت‌های زیبایی می‌باشد که جهت تزریق بوتاکس، فیلر، مزوتراپی ‌و غیره کاربرد دارد.

ویژگی های تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی باید دارای ویژگی‌هایی باشد که بیمار بتواند در راحتی و ایمنی کامل استراحت کرده و سلامتی خود را بدست بیاورد. از ویژگی‌های تخت خواب بیمار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•داشتن چرخ


تخت‌های بیمارستانی باید دارای چرخ باشند تا بتوان به راحتی آن را جابه‌جا کرد. هم چنین پرسنل بیمارستان یا همراه بیمار بتوانند در صورت لزوم تخت را به مکان دیگری منتقل کنند.

•قابل تنظیم بودن ارتفاع


یکی از ویژگی‌های تخت بیمارستانی قابل تنظیم بودن ارتفاع آن است. در نمونه‌های دستی، تنظیم ارتفاع توسط هندل صورت می‌گیرد ولی در مدل‌های برقی توسط کنترل از راه دور یا سیمی می‌توان تخت را در حالت‌های مختلفی تنظیم کرد. هم چنین تنظیم کردن ارتفاع هم برای بیمار و هم برای پرستار بسیار مهم است. مثلا با تنظیم ارتفاع سر می‌توان بدون اینکه بیمار را در تخت جابه جا کرد، شرایط  را برای خوردن غذا و دارو و همچنین تنفس راحت فراهم نمود.

•نرده‌های جانبی


نرده‌های جانبی برای محافظت بیشتر از بیمار و جلوگیری از افتادن از تخت طراحی شده‌اند. نرده‌های جانبی انواع مختلفی دارند که برخی از آنها دارای دکمه‌هایی هستند که جهت تماس گرفتن با پرستار، حرکت دادن تخت و یا کنترل تلویزیون تعبیه شده‌اند. هم چنین بیمارهایی که شرایط بهتری دارند می‌توانند بدون کمک گرفتن از دیگران، خودشان را با استفاده از نرده‌های جانبی به حالت نشسته بالا بکشند‌.

•قابل تنظیم بودن شیب


یکی از ویژگی‌های مهم تخت بیمارستانی، قابل تنظیم بودن شیب آن است‌. هم چنین امکان تغییر شیب در قسمت بالا و پایین تخت با کمک بازوهای تعبیه شده از ۱۵ تا ۳۰ درجه وجود دارد. برخی از بیماران به خاطر شرایط خاصی که دارند باید مدت زمان زیادی بستری شوند و داشتن شیب از ایجاد زخم بستر بر روی پوست بیمار جلوگیری می‌کند.

•تشک


تخت بیمارستان دارای تشک‌های خاصی است که به خاطر داشتن سلول‌های هوایی علاوه بر جلوگیری از ایجاد زخم بستر، به از بین بردن باد و فشار تورم بیمار نیز کمک می‌کند.

 

نکات مهم هنگام خرید تخت بیمارستانی

تخت‌های بیمارستانی باید دارای ویژگی‌هایی باشند تا بتوانند بالاترین سطح ایمنی و راحتی را برای بیماران فراهم کنند. هنگام خرید تخت‌ بیمارستانی مناسب خانه به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید تختی با بالاترین سطح استاندارد را خریداری نمایید.
•در هنگام خرید تخت بیمارستانی به جک یا بالابر تخت توجه کنید. اگر قصد خرید تخت مکانیکی را دارید، راحتی حرکت بالابر بسیار اهمیت دارد. همچنین در تخت برقی باید قدرت موتور جک را بررسی کنید.
•نرده‌های جانبی باید از استحکام و مقاومت بالایی برخودار باشند تا در صورت غلت خوردن بیمار مانع از افتادن آن از تخت شوند.
•بدنه و شاسی تخت بیمارستانی باید از متریال باکیفیت تولید شده باشد تا این اطمینان را بدهد که بیمار در بهترین شرایط نگهداری می‌شود.
•چرخ‌های تخت باید باکیفیت و مقاومت باشند زیرا تمام وزن بیمار و تخت بر روی چرخ‌ها وارد می‌شود.
•از دیگر ویژگی‌هایی که هنگام خرید تخت بیمارستانی باید به آن توجه کنید قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن رویه تخت است.

تخت زیبایی، یکی از پرکاربردترین انواع تخت‌های بیمارستانی

خرید تخت زیبایی و صندلی زیبایی  که یکی از انواع تخت بیمارستانی پر فروش در تجهیزات پزشکی توانی نواست که در کلینیک‌های پوست مو و زیبایی، مراکز درمانی و حتی بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. افرادی که در زمینه پوست و زیبایی از جمله کاشت مو، تزریق ژل، میکرودرم و غیره فعالیت می‌کنند. با خرید صندلی زیبایی می‌توانند علاوه بر بالا بردن کیفیت کار خود، فضای لوکس و شیک را در کلینیک خود ایجاد کنند. 

نکات مهم هنگام خرید تخت زیبایی(صندلی زیبایی)

اگر قصد خرید تخت‌های زیبایی برای سالن زیبایی یا کلینیک زیبایی و پوست را دارید باید با ویژگی‌های یک تخت استاندارد آشنا باشید تا بتوانید یک تخت برقی زیبا و باکیفیت خریداری نمایید.

•طراحی زیبا


یکی از ویژگی‌های مهم یک تخت زیبایی که باید در زمان خرید به آن دقت کنید، طراحی ظاهری آن است. این نوع تخت‌ها باید دارای طراحی زیبایی باشند تا بتوانند نمای زیبایی به سالن و کلینیک های زیبایی بدهند. هم چنین باید تنوع رنگ‌بندی بالایی داشته باشند تا بتوانند به راحتی با انواع دکوراسیون هماهنگ شوند.

•قدرت موتور تخت زیبایی


یکی از نکات مهم هنگام خرید این نوع تخت بیمارستانی، توجه به قدرت موتور است. قدرت موتور باید به گونه‌ای باشد که توانایی لازم جهت حرکت دادن در جهت و زاویه های مختلف، قدرت تغییر پیدا کردن در ارتفاع های مورد نیاز و حالت‌های متنوع را داشته باشد.

•مدل‌های حرکتی صندلی زیبایی


تعداد و نوع مدل‌های حرکتی صندلی‌ زیبایی یکی از نکات مهمی است که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه کنید. یک تخت استاندارد تمام مدل‌های حرکتی مورد نیاز متخصصین را دارا می‌باشد. هم چنین قابلیت تنظیم ارتفاع این امکان را فراهم می‌کند که متخصص بتوانند با تسلط بیشتری کار خود را انجام دهد.

•جنس رویه تخت زیبایی


در زمان خرید تخت زیبایی حتما به جنس رویه آن دقت کنید. جنس رویه تخت علاوه بر نرم بودن، باید قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن را داشته باشد. هم چنین باید رنگ آن ثابت باشد و به مرور زمان یا به خاطر شستشو تغییری در آن ایجاد نشود. رویه تخت باید از متریال باکیفیت تولید شده باشد و با استفاده پیاپی ظاهر آن تغییر نکند.

خرید تجهیزات پزشکی و درمانی با بالاترین کیفیت

فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو( https://tavanino.com/ )به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مجموعه‌ها در زمینه فروش اینترنتی انواع  کالاهای پزشکی، مصرفی و بهداشتی فعالیت می‌کند. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع تجهیزات پزشکی از جمله تخت بیمارستانی، تخت کاشت مو، تخت معاینه و تخت بستری بیمار و غیره می‌توانید به آدرس تجهیزات پزشکی توانی نو مراجعه کنید.  تمام محصولات ارایه شده در فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو از بالاترین کیفیت و گارانتی برخودار هستند و می‌توانید با اطمینان از مرغوبیت کالا، خرید خود را انجام دهید.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مورد استفاده قرار می گیرد خرید تخت بیمارستانی تخت های بیمارستانی تخت بستری بیمار هنگام خرید تخت ویژگی های تخت تنظیم ارتفاع مراکز درمانی صندلی زیبایی ویژگی هایی تخت زیبایی تخت معاینه قدرت موتور باید دارای توجه کنید انواع تخت طراحی شده نکات مهم رویه تخت هم چنین تخت ها یک تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جان باختن دو جوان در سانحه واژگونی خودرو در باشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ اظهار کرد: طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۰۰:۴۴ بامداد امروز مبنی بر واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در فلکه ورودی شهر باشت به‌سمت چرام اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای اورژانس ۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: در این حادثه متأسّفانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به محل، سرنشینان خودروی پژو دو جوان ۲۰ و ۲۲ ساله بودند که به علت شدت حادثه در صحنه جان باخته بودند.

کد خبر 748326

دیگر خبرها

  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان