Web Analytics Made Easy - Statcounter

« عباس کشاورز » روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره به منظورارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس معلمان ،شناسایی وترویج روش های نوین یادهی و یادگیری، توسعه فضای رقابتی سازنده، افزایش کیفیت و نوآوری دربکارگیری علم وفن آوری های جدید اطلاعاتی، ارتقای زمینه پژوهشگری و توانمند سازی حرفه ای معلمان درمدارس فراخوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مخاطبین این جشنواره را تمامی شاغلین در دوره های مختلف تحصیلی، آموزش تلفیقی، مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری ذکر کرد.

وی بیان داشت: این جشنواره با هدف ارتقاء کمی و کیفی دانش، نگرش، مهارت های معلمین، ایجاد رقابت در زمینه توسعه و تعمیق تجربیات علمی، توسعه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای معلمان به شکل فردی و گروهی معلمین دانش آموزان با نیازهای ویژه اجرایی شد.

کشاورز خاطرنشان کرد: از مجموع ۶۰ اثر ارسالی معلمان به دبیرخانه استانی ، داوران  پنج اثر را منتخب  و به دبیرخانه کشوری معرفی کردند.

وی یادآورشد: فاطمه توانگر روستا ، فاطمه کاویانی کپور، مهناز یوسفی،سمیه سادات محمدی و فائزه جانمحمدی از مدرسه مهر، توران اسدی  از مدرسه ایمان دختران، مریم امیری از مدرسه اسپرورین، حنانه درفشی جوان از مدرسه پویا و هاجر احمدی دستجردی از مرکز مشکلات  وِیژه یادگیری  یگانه  آثارشان به مرحله کشوری راه یافت.

وی ادامه داد: این جشنواره دررویکردهای انفرادی و اقدام پژوهی و درگروه های آسیب دیده بینایی، شنوایی، نیاز ویژه ذهنی، چند معلولیتی و جسمی حرکتی، مشکلات ویژه یادگیری، اختلالات طیف اتیسم، گفتار درمانی، کار درمانی، شنوایی شناسی، خدمات راهنمایی و مشاوره در تمامی دوره های تحصیلی اجرایی شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرزتصریح کرد: معلمان مدارس استثنایی استان دراین جشنواره با ارائه طرح درس و فیلم تدریس شرکت کردند.

 حدود چهار هزار دانش آموز با نیازهای ویژه و تلفیقی درمدارس استثنایی استان البرزتحصیل می کنند.

برچسب‌ها البرز جشنواره فرهنگیان مدارس استثنایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز جشنواره فرهنگیان البرز جشنواره فرهنگیان مدارس استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟

در دنیای امروز همه‌ چیز به سمت هوشمند شدن پیش می‌رود. روندی که تکنولوژی اصلی‌ترین نقش را در آن بازی می‌کند.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: رویکرد ما در دوره ابتدایی بازی محوری است. اتاق‌های بازی یادگیری، بازی‌های کمک آموزشی و فناوری واقعیت مجازی و ابزارهای آن (عینک) ابزارهایی هستند که ما برخی از مدارس را برای آموزش به آن ها مجهز کرده‌ایم.

بهرامی گفت: در حال حاضر در هر منطقه یک مدرسه به سخت افزار و محتوای آن مجهز هستند. دانش‌آموزان برای تقویت یادگیری خود از آن ها استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به این که VR به مدارس پر جمعیت ارائه شده است؛ اظهار کرد: ما به گونه‌ایی برنامه ریزی کرده‌ایم تا در فواصل مختلف چند مدرسه  بتوانند از این فناوری استفاده کنند.

این در حالی است که فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: در مدارس ما از روش‌های مختلف چند رسانه‌ای همچون ویدئو پروژکتور، فیلم، صوت و آزمایشگاه‌ استفاده می‌شود؛ اما از واقعیت مجازی و افزوده در مدارس ایران استفاده نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • ممنوعیت‌های تازه به سبک دهه ۶۰ در مدارس
  • تکرار سختگیری دهه ۶۰ در مدارس
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار