Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@09:49:52 GMT

تعیین تکلیف مالکیت زمین‌های حصه

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۷۰۱۱

تعیین تکلیف مالکیت زمین‌های حصه

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور و هیئت همراه در بیست و پنجمین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد استان اصفهان شدند. در این سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهوری در شهرستان اصفهان حاضر خواهد بود و برنامه‌های متنوعی ازجمله بازدید از منطقه محروم حصه و بازدید از طرح‌های عمرانی شهر بهارستان را در برنامه حضور خود در اصفهان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغامی اولین برنامه خود به منطقه محروم و حاشیه‌ای حصه رفت و در بازدید از این محله گفت: با توجه به اقامت قریب به ۱۳ هزار خانواده در این محور مسکونی و با توجه به این‌که تمامی زمین‌های این منطقه وقفی است، لازم است تا با هماهنگی و مشورت سازمان اوقاف و امور خیریه درباره تعیین تکلیف مالکیت این زمین‌ها و همچنین لزوم آزادسازی این مناطق به‌منظور ساخت مدرسه، مسجد، اماکن فرهنگی و خدمات عمومی اقدامات لازم انجام شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: متأسفانه این منطقه محل تردد اوباش و فروشندگان مواد مخدر است. لذا لزوم جلب همیاری مردم محلی از یک سو و جلب همکاری و همیاری نیروهای انتظامی و بسیج به‌منظور ناامن کردن منطقه برای حضور اوباش و فروشندگان مواد مخدر از سوی دیگر، از جمله الزاماتی است که در نشست هیئت دولت حتماً مطرح و پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است، ضرغامی در ابتدای سفر خود در جمع نخبگان اصفهان حاضر خواهد شد و مورد مشکلات این شهر به گفتگو خواهد نشست و از بافت تاریخی اصفهان نیز بازدید خواهد کرد. افتتاح دو هتل نیز در شهر اصفهان از برنامه دیگر حضور عزت‌الله ضرغامی در اصفهان خواهد بود.

کد خبر 5515787

منبع: مهر

کلیدواژه: عزت الله ضرغامی اصفهان میراث فرهنگی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی اردبیل بیرجند جهرم ویروس کرونا ایلام آمار کرونا کشاورزی مشهد صنایع دستی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

مصوبات جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور از سوی رئیس ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ و تکالیف جدیدی برای دستگاه‌های اجرایی کشور تعیین شد.

به گزارش ایسنا، مصوبات هشتادوسومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور در نامه‌ای از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد. 

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور را می‌توان اینجا مشاهده کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان