Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:44:03 GMT

دعوت عکرمه صبری از فلسطینیان برای دفاع از مسجدالاقصی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۷۱۹۵

دعوت عکرمه صبری از فلسطینیان برای دفاع از مسجدالاقصی

شیخ عکرمه صبری فلسطینیان را به مشارکت درنماز صبح و جمعه این هفته در مسجد الاقصی تحت عنوان «پاسداری به رغم تبعید» به منظور به شکست کشاندن سیاست تبعید پاسداران و محافظان مسجد الاقصی دعوت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «شیخ عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی اعلام کرد: طرح‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در مسجد الاقصی هرگز محقق نخواهد شد و ملت فلسطین به هیچ وجه اجازه سیطره این رژیم بر هیچ بخشی از این مسجد را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ عکرمه صبری تاکید کرد: ما فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی در جمعه «پاسداران به رغم تبعید» دعوت می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: سیاست تبعید رژیم اشغالگر علیه قدس  نشان دهنده جاه طلبی این رژیم است  که در هیچ کجای دیگر از جهان دیده نمی‌شود. این‌ها اقدامات نظامی ظالمانه‌ای است که هیچ حقی برای رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی ایجاد نمی‌کند.

دعوت حماس از فلسطینیان برای دفاع از مسجدالاقصیوقوع آتش‌سوزی در پالایشگاه حیفا در فلسطین اشغالی+ فیلم

خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد: با وجود بازداشت‌ها و تشدید ظلم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، جوانانی هستند که فداکاری  می‌کنند.

شیخ عکرمه صبری تاکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی بیش از 1700 فلسطینی را ظرف چند ماه بازداشت و صدها نفر را زخمی کرد.

خطیب مسجد الاقصی پیشتر نیز هشدار داده بود که قدس و مسجدالاقصی به یک پادگان نظامی تبدیل شده و این بدان معناست که اسرائیل قصد پنهانی یهودی کردن شهر قدس و تسلط بر مسجد را در سر می‌گذراند.
وی با تاکید بر اینکه چنین حملاتی هرگز عایدی نصیب آن‌ها نخواهد کرد، گفت: اقدامات اسرائیل در مسجدالاقصی و قدس شرقی، اقداماتی تروریستی و وحشیانه است که با قوانین بین المللی و بشردوستانه و همه ادیان مغایرت دارد.

روز گذشته جنبش مقاومت اسلامی حماس عموم فلسطینیان ساکن کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 را به حضور پررنگ و گسترده در نماز صبح و جمعه این هفته در مسجد الاقصی تحت عنوان «پاسداری به رغم تبعید» به منظور به شکست کشاندن سیاست تبعید پاسداران و محافظان مسجد الاقصی دعوت کرد.

این جنبش طی بیانیه‌ای از عموم ملت فلسطین دعوت کرد برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی، روز جمعه به سوی این مسجد رخت بسته و با تبعید شدگان از قبله نخست اعلام همبستگی کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین مسجد الاقصی شیخ عکرمه صبری رژیم اشغالگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم