Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این رزمایش روز پنجشنبه در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس با مشارکت گردان‌های بیت المقدس و کوثر و حضور مسئولان و مردم این شهرستان درقالب چند سناریو برگزار شد.

در بخشی از این رزمایش ، دشمن  فرضی در یک عملیات با بکارگیری چندین شناور و قایق از دریا وارد خشکی شد  که با واکنش به موقع  بسیجیان  در محاصره قرار گرفتند و حمله آنها خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار و رئیس شورای تامین  گناوه در حاشیه این رزمایش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این رزمایش با هدف ایجاد نشاط و آمادگی روحی و روانی و نظامی تحت فرماندهی رهبری برای مقابله باهرگونه دسیسه و توطئه استکبار جهانی اجرا شده است.

محمدتقی صفری افزود: بسیج تجلی اقتدار و صلابت مردم، ذوالفقار ولایت فقیه و حیدر در هر برهه ای از انقلاب که نیاز به این نهاد بوده با جان و دل حضور یافته است.

                                     

وی از فرماندهی سپاه در برگزاری این رزمایش و همکاری شورای تامین و تمامی  ادارات و نهادها  و اصحاب رسانه تقدیر کرد و گفت: این رزمایش با کیفیت مطلوب و بدون هرگونه حادثه ای با موفقیت برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه هم به خبرنگار ایرنا  اظهارداشت: این رزمایش به دستور فرماندار با نام مبارک علی بن ابی طالب (ع) به استعداد ۴ گردان بیت المقدس و کوثر با سناریوی  دفاع از ساحل،  حفاظت از مقرهای مهم ، مقابله با اغتشاشات و همچنین  ایست و بازرسی با همکاری نیروی انتظامی در سطح شهر طراحی و اجرایی شده است.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور افزود: حضور گردان‌های بیت المقدس و کوثر در این رزمایش مهم، نشاندهنده آمادگی و اقتدار بسیج و سپاه در برابر هرگونه تهدید دشمنان و معاندان است.

وی اظهارداشت: بسیجیان در این رزمایش  راه رزمندگان دفاع مقدس را  که اجازه ندادند یک وجب از خاک عزیز کشورمان به دست دشمنان بیافتد، تداوم می دهند.

وی از همراهی و همکاری فرماندار و امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان در برگزاری این رزمایش قدردانی کرد.

برچسب‌ها بوشهر گناوه رزمايش سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه رزمايش بوشهر گناوه رزمايش سازمان بسیج مستضعفان بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد که در این فصل جزو بهترین بازیکنان آلومینیوم بوده و تا هفته شانزدهم حضور ثابت در تمام مسابقات داشت و عملکرد موثری در خط دفاعی ارائه کرده بود، در هشت هفته گذشته لیگ برتر به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته بود به میدان برود که حالا دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشت.

مدافع بلند قامت آلومینیوم که در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشت، اما به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در هشت بازی گذشته به علت مصدومیت نتوانست در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی حضور یابد که امروز این روند به پایان رسیده است.

نوروزی‌فرد که موفق به گلزنی مقابل هوادار در این فصل شده، پس از مدت‌ها دوباره در دسترس مجتبی حسینی قرار گرفت و به ترکیب آلومینیوم اراک رسیده است.

این مدافع در مرحله قبلی جام حذفی هم نمایش موثری در جریان برتری یک بر صفر آلومینیوم مقابل نساجی مازندران داشت که امروز هم در ترکیب ابتدایی تیمش حضور دارد.

دیگر خبرها

  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد