Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@05:11:33 GMT

چرا الکس نوری سرمربی استقلال نشد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۷۶۰۱

چرا الکس نوری سرمربی استقلال نشد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق اعلام برخی رسانه‌ها، مبلغ درخواستی الکساندر نوری که بنابر شنیده‌ها ۶۵۰هزار یورو برای یک فصل بوده، عامل اصلی عقب‌نشینی مدیران استقلال درخصوص انتخاب او بوده که آخرین تجربه مربیگری‌اش حضور در دسته دوم یونان بود.

با این حال برخی دیگر از اختلاف بین طرفین درباره ارزی یا ریالی بودن قرارداد صحبت کردند اما فارغ از همه این صحبت‌ها طبق شنیده‌های «فرهیختگان»، استقلالی‌ها چیزی در حدود ۱۶میلیارد تومان را برای نوری آماده کرده بودند که این مبلغ چیزی در حدود ۱۵۰هزار دلار با رقمی که در این گزارش ادعا شده بود، متفاوت بود تا همین اختلاف قیمت باعث شود نوری از مذاکرات بیشتر و پیوستن به استقلال صرف‌نظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طبق شنیده‌ها، نوری برای آغاز کار نیمی از قرارداد خود را یکجا طلب کرده بود که این موضوع نیز در منتفی‌شدن مذاکرات نقش داشت.

اکنون به‌نظر می‌رسد با منتفی‌شدن حضور این مربی، مدیران استقلال درنهایت به مذاکرات برای استخدام یک سرمربی خارجی روی بیاورند؛ چراکه بین ایرانی‌ها هیچ گزینه دیگری باقی نمانده است و ازسوی دیگر زمان کم باقی‌مانده تا آغاز فصل جدید رقابت‌ها، کار را برای مدیران این باشگاه سخت کرده است.

256 251

کد خبر 1641871

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر بیست و یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

وقتی جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و جای ریکاردوساپینتو را گرفت، کمتر کسی فکر می‌کرد ابوالفضل جلالی اینطور در استقلال احیا شده و دوباره به یک بازیکن تاثیرگذار تبدیل شود، اما چنین اتفاقی به وقوع پیوست و ابوالفضل که سابقه بازی کردن در جام جهانی را هم دارد، از یک مهره فراموش شده به بازیکنی تاثیرگذار تبدیل شد که توانست جناح چپ استقلال را راه بیندازد و دوباره به تیم ملی هم برسد.

جلالی حالا ۹ پاس گل در استقلال داده و یکی از مهره‌های موثر این تیم طی هفته‌های باقیمانده رقابت‌های لیگ برتر تلقی می‌شود. از قرار معلوم وقتی نکونام هدایت استقلال را بر عهده گرفت، به جلالی اعتقاد داشت و معتقد بود این بازیکن می‌تواند خودش را اثبات کند. نکونام تاکید داشت که ابوالفضل جلالی توانایی بازگشت به تیم ملی را دارد و باید چنین شرایطی را خودش برای خودش فراهم کند به همین خاطر از همان ابتدای فصل مرتب در تمرینات و به صورت خصوصی به او تاکید داشت که باید آنقدر خوب بازی کند که دوباره به تیم ملی برگردد و این اتفاق سرانجام در اواخر اسفند ماه پارسال به وقوع پیوست تا نام جلالی در فهرست مدعوین به تیم ملی قرار بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست