Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@00:25:50 GMT

شعبانیان: به دنبال تحول بودم اما اتفاق نیفتاد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۷۹۳۶

شعبانیان: به دنبال تحول بودم اما اتفاق نیفتاد

به گزارش "ورزش سه" میترا شعبانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در مورد کسب عنوان هفتمی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا اظهار داشت: ما با یک برنامه خوب و تقریبا 6 ماهه شروع و بازیکنان را در اردوها آماده کردیم و خیلی از آنها اصلاح تکنیک شده و خیلی‌ها هم آموزش دیدند. یعنی مثل کشورهای تایلند، ژاپن و چین نبودیم که بازیکنان شان را از مدارس والیبال شناسایی و جذب کرده باشیم به عبارت بهتر، این اردو آموزشی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال دختران ایران افزود: بازیکنان رشد خیلی خوبی داشتند و به چند بازیکن خیلی امیدوار بودیم تا تحول ایجاد کنیم و از طرف دیگر با توجه به اینکه مسابقات زیر 17 سال را دیده بودیم که با چه سبکی بازی می‌کنند، می‌دانستیم بازی با سه تیم اول سخت است، اما امیدوار بودم این بار تایلند یا قزاقستان را شکست دهیم و تغییری در رنکینگ‌مان به وجود آوریم.

شعبانیان تغییر رده سنی مسابقات را به ضرر تیم ملی دانست و تصریح کرد: یک ماه و نیم به اعزام به مسابقات که خیلی با تیم کار کرده بودیم، رده سنی تغییر کرد و زیر 18 سال شد. وقتی رده سنی تغییر کرد من نگران شدم و به آقای داورزنی، رئیس فدراسیون گفتم این اتفاق به ضرر ماست و ای کاش این اتفاق سال آینده می افتاد. برای همین وقتی در مسابقات شرکت کردیم در کمال ناباوری دیدم که تیم‌ها واقعا قوی هستند و به گونه ‌ی بازی می‌کردند که کسی نمی‌دانست در رده سنی نوجوانان بازی می‌کنند.

وی درخصوص تیم تایلند نیز اظهار داشت: تایلند تیم خوبی داشت اما نسبت به دو تیم ژاپن و چین ضعیف‌تر بود. در عین حال انسجام تیمی داشتند و به لحاظ تکنیکی قوی هستند. با این حال از لحاظ قدرتی قوی نبودند. آنها در مسابقات پخته‌تر، هماهنگ‌تر و کم اشتباه بازی کردند. تجربه و داشتن مدارس والیبال باعث شد خوب بازی کنند.

شعبانیان خاطرنشان کرد: بین تیمی که چند سال والیبال را آموزشی یاد می‌گیرد با تیمی که 6،7 ماه به آغاز مسابقات در اردو والیبال می‌آموزد تفاوت وجود دارد.

وی با ابراز ناراحتی از کسب عنوان هفتمی در این مسابقات گفت: بهانه نمی‌آورم؛ گفته بودم ما به دنبال تحولی در والیبال هستیم اما این اتفاق نیفتاد و ما رتبه هفتم را حفظ کردیم.  من بسیار ناراحت هستم چون خیلی دوست داشتم این تیم با پتانسیلی که دارد حداقل بتواند تغییری در والیبال بانوان به وجود آورد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال بانوان رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم - پیکان تداعی کننده یک خاطره تلخ برای بازیکنان و کادرفنی این تیم اراکی است و در این مسابقه آنها مرتضی تبریزی بازیکن باتجربه خود را از دست دادند و تبریزی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی رو به رو شد و فصل برای او به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 71 بازی با پیکان پس از برخوردی که درون زمین ایجاد شد روی زمین افتاد و پس از حضور کادر پزشکی تیم آلومینیوم از زمین بازی خارج شد و پس از بررسی بیشتر پزشکان مشخص شد که او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده و فصل را از دست داده است.

این اتفاق تلخ یکی از بازیکنان باتجربه آلومینیوم را از دسترس مجتبی حسینی خارج کرد و با توجه به شرایطی که در ادامه برای این تیم اتفاق افتاد و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و جدایی چند بازیکن از جمع سفید و سبزپوشان اراکی، جای خالی مرتضی تبریزی در بازی برگشت مقابل پیکان بیشتر به چشم خواهد آمد.

این بازی که جنجال‌های داوری زیادی داشت با مصدومیت مرتضی تبریزی پراتفاق‌تر هم شد و تقابل این دو تیم برای مهاجم سابق باشگاه استقلال یک تقابل عادی نخواهد بود و برای او یادآور یک اتفاق تلخ است!

دیدار تیم‌های پیکان و آلومینیوم 17 اردیبهشت ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: از کودکی رویای این شب‌ها را می‌دیدم
  • همیشه به این فکر میکردم که روزی مدال می‌گیرم و افتخارآفرین می‌شوم
  • شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند
  • آموزش و پرورش به دنبال اجرایی‌ کردن سند تحول بنیادین از مدرسه است
  • توخل فاش کرد: شیفته این اسطوره رئال بودم
  • تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم/به دنبال معرفی جایگزین گیاهی برای مواد مخدر بودم!
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!