Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:00:45 GMT

تدبیر جهاد کشاورزی برای کاهش صف های نان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۷۹۶۸

تدبیر جهاد کشاورزی برای کاهش صف های نان

رئیس اداره نظارت وبازرسی جهادکشاورزی مشهد در نشست خبری هفته جهادکشاورزی گفت: ۶۰ واحد نانوایی در مشهد  برای پخت از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ شب متعهد شده اند، که برای آنان سهمیه تشویقی آرد لحاظ شده است.

اکبر نصری سرآسیاگفت: همچنین بازرسی ها از نانوایی ها و مراکز مر بوط به توزیع آرد افزایش پیدا کرده است که در جریان این بازرسی ها از ۲ هزارو ۵۷۰ واحد نگهداری و توزیع آرد در استان، ۶۳۶ فرم تخلف ثبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ۲۱۰ فقره از این تعداد بابت کم فروشی، ۱۳۶ فقره مربوط به گران فروشی و سایر تخلفات شامل عرضه آرد خارج از شبکه توزیع بود که ارزش ریالی مبلغ جریمه‌ها به صورت تجمیعی به بیش از ۴۴ میلیارد ریال رسیده است.

طرح‌های تشویقی و تنبیهی برای نانوایی‌ها

رئیس اداره نظارت وبازرسی جهادکشاورزی مشهد گفت:  طرح‌های تنبیهی و تشویقی برای ۲ هزارو ۳۱۹ نانوایی سطح شهر مشهد در نظر گرفته شده است.  با اجرای طرح برکت ۲  کارگروهی تشکیل شد تا نظارت ها بر نانوایی ها افزایش پیدا کند. 

نصری سرآسیاگفت: پلمب، قطع سهمیه و لغو پروانه جزء مجازات‌هایی است که برای نانوایی‌های متخلف درنظر گرفته شده است. ازسوی دیگر، برنامه ریزی‌ها صرفا ماهیت تنبیهی ندارد و افزایش سهمیه آرد برای نانوایی ها که ساعات پخت بیشتری دارند در نظر گرفته شده است. 

او گفت:  تعدادی کلاس آموزشی در زمینه اجرای طرح  نصب کارت خوان‌های هوشمند در نانوایی‌های مشهد در حال برگزاری است  تا واحد‌های عرضه نان در خراسان رضوی به زودی با دستگاه‌های کارت خوان جدید، خدمات دهی کنند. بانک سپه، بانک پشتیبان این دستگاه‌ها انتخاب شده است، اما برای تعیین زمان دقیق اجرای طرح، باید منتظر اعلام ستاد آردو نان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صف های نانوایی جهاد کشاورزی سهمیه ارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان؛گردهمایی کارشناسان،کشاورزان و مدیران جهاد کشاورزی لرستان در گرامیداشت روز مزرعه دانه های روغنی در روستای الماس آباد سلسله برگزار شد .
 روز مزرعه آسان ترین روش برای انتقال دانش فنی و تجربه کشاورزان پیشرو است .
امسال در شهرستان سلسله یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی به کشت کلزا اختص اص یافته که 25 درصد کل سطح زیر کشت دانه های روغنی استان است .
۶ هزار هکتار دانه روغتی در استان  کشت شده ۳ هزار و ۵۰۰ کلزا کشت شده است.میانگین برداشت کلزا در استان و کشور سه تا سه و نیم تن است. 
 کارشناسان جهاد کشاورزی لرستان یش بینی می‌کنند امسال ۸ هرار تن انواع  دانه‌های روغنی در استان برداشت شود که هزار تن بیشتر از سال گذشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی