Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدیخانی گفت: در پی دریافت خبری در خصوص فروش برنج‌های تقلبی و احتکار کالا از سوی یک واحد صنفی، تیمی از کارشناسان نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او می گوید: با تائید خبر از سوی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان، اکیپی متشکل از نمایندگان ادارات جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، با حضور در محل انبار کالا در شهر صائین قلعه، اقدام به بازگشایی درب انبار و مغازه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ مهدیخانی گفت:در بررسی انباری مشاهده شد ۵ تن و ۱۹۰ کیلوگرم برنج هندی از نوع جی تی اس در انبار و مغازه موجود بوده و متصدی واحد صنفی با هدف گران فروشی اقدام به احتکار و عدم عرضه آن به بازار ضمن تهیه برنج دولتی با تغییر گونی‌های این برنج آن را به صورت آزاد به فروش می رساند.

به گفته فرمانده انتظامی ابهر یک نفر در این زمینه دستگیر شده و با دستور تعزیرات حکومتی زنجان  ضمن صورت برداری از اموال کشف شده انبار و مغازه تا تعیین تکلیف نهایی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب انبار احتکار کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی