Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار فرجی در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دومین کنگره ۸ هزار شهید استان گفت:در برگزاری این کنگره با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، نگاه ویژ‌های به خدمت رسانی به مردم در قالب برنامه‌های کنگره شهدا خواهیم داشت.

او گفت: به نیت ۸ هزار شهید استان قرار است مضربی از ۸ را برنامه‌های خدماتی در استان همدان انجام می دهیم که ساخت ۸۰۰ واحد مسکن برای محرومان و آبرسانی به روستا‌های استان با همکاری قرارگاه خاتم و بسیج سازندگی و البته به نیت و یاد شهدای عزیز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: برنامه‌هایی در حوزه اشتغال و کارآفرینی و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد هم به نیت شهدای استان، در برنامه‌های مقدماتی برگزاری کنگره شهدای استان قرار دارد.

 سردار فرجی افزود: در برگزاری این کنگره باید به اقتضائات زمانی و شرایط فرهنگی کشور و توطئه‌های دشمنان توجه ویژه‌ای شود.

او تصریح کرد: دشمن در کار فرهنگی و فضای مجازی با تمام توان وارد عرصه شده است و برنامه‌های فرهنگی در کشور از جمله کنگره شهدا که باید با محوریت مردم و همه اقشار برگزار شود گامی در جهت خنثی کردن برنامه‌های دشمن به شمار می‌رود.

او گفت: ظرفیت و سرمایه‌های ارزشمندی در حوزه شهید و شهادت در استان همدان وجود دارد و شهید میلاد مصطفوی، شهید زارع الوانی و شهید بشیری از شهدای برجسته و اثر گذار مدافع حرم هستند که از سرمایه‌های استان در برنامه‌های این کنگره محسوب می‌شوند.

سردار فرجی گفت: مخاطب ما در اجرای برنامه‌های فرهنگی و از جمله کنگره شهدای استان نسل نوجوان و جوان است که باید بر این اساس برنامه ریزی شود و آموزش و پرورش باید در این عرصه با برنامه ریزی و جهادی وارد عمل شود.

دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان قرار است تابستان سال آینده برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا کنگره شهیدان دفاع مقدس شهدای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید اصغر پوربهشت‌زاده گفت: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن دعوت از عموم برای شرکت در مراسم افزود: اجلاسیه شهرستانی پیش‌نیاز دومین کنگره ملی شهدای استان و این روز‌ها همه جای استان معطر به نام و یاد شهدا است.
وی از برگزاری پنج هزار برنامه ویژه در راستای کنگره ملی شهدا در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ۳۸۱ یادواره در قالب خانگی، پایگاهی، محله ای و اقشار از جمله برنامه‌ها برای گرامیداشت یاد شهدا در یک سال اخیر بوده است.
پور بهشت ادامه داد: در راستای بزرگداشت شهدا ۲۲۰ فقره جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.
پوربهشت گفت:کاشت ۲ هزار نهال به یاد شهدا و اجرای جشنواره‌های فرهنگی به یاد شهدا از دیگر برنامه‌ها بود.
وی با اشاره به رنجش خاطر خانواده شهدا و اعتراض نسبت به وضع موجود تصاویر شهدا در معابر افزود: امروز به برکت اجلاسیه شهر مزین به تصاویر ۴۱۲ شهید خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها