Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی خمین، دکتر مجتبی دیده‌دار، افزود: با توجه به ضرورت داشتن کد اخلاق برای پروژه‌های تحقیقاتی که آزمودنی انسان یا حیوان دارند با دریافت مجوز تشکیل کارگروه اخلاق در دانشکده، می توان گامی موثر در افزایش استانداردها و موازین پژوهش بین‌المللی در جهت بهبود تحقیقات علمی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این اعتبارنامه بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و با توجه به رعایت فرآیند اجرایی و تطابق ساختار کمیته منطقه‌ای اخلاق دانشکده علوم پزشکی خمین تا پایان سال جاری به این دانشکده اعطا شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت : در این راستا تمام پروژه‌های تحقیقاتی از جمله پایان‌نامه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی که با آزمودنی انسان یا حیوان سروکار دارند باید مطابق با استانداردها و موازین اخلاقی و حقوقی موجود در شیوه‌نامه اخلاق در پژوهش انجام شوند و موضوعات پژوهشی مورد نظر قبل از شروع کار باید به تصویب کمیته اخلاق در پژوهش دانشکده برسد.

خمین از توابع استان مرکزی است و ۵۰۰ دانشجو در ۶ رشته  دانشکده علوم پزشکی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها استان مرکزی خمین بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی خمین بهداشت و سلامت استان مرکزی خمین بهداشت و سلامت دانشکده علوم پزشکی خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد

عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام از جمله شاخص های مهم شیعه گری است که در ایران اسلامی همواره ساری و جاری بوده است. به همین منظور اساتید و علمای بزرگ در حوزه های مختلف علوم عقلی و نقلی سعی داشته‌اند این محبت و عشق خود به معصومین علیهم السلام  را ابراز کرده و به ساحت ایشان ادای احترام کنند.

استاد فاطمه اعتمادی رحمة الله علیها از جمله اساتید فقید حوزه بود که سالها عمر با برکت خود را صرف بیان فضائل و بیانات آن مواضع رسالت و خزائن علوم نمود.

در کتاب عشق برتر، با تلاش جمعی از پژوهشگران مدرسه علمیه فاطمةالزهرا سلام‌الله‌علیها توس (پژوهش سرای برهان) سعی شده است بخشی از بیانات آن عالمه فاضله را که با موضوع محبت و ولایت اهل بیت علیهم السلام ایراد شده است جمع آوری کرده و بدین وسیله گامی در جهت انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل‌های آینده برداشته شود.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید