Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمد صالحی روز پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر بهداشت و درمان در شهرستان فریدونشهر در گفت و گو با ایرنا افزود:این دستگاه روز گذشته به بیمارستان فریدونشهر تحویل داده شد و امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان همزمان با سفر رییس جمهور به اصفهان رونمایی می شود.

وی افزود: مشکلات بخش های مختلف شهرستان فریدونشهر اولویت بندی و در سفر وزیر بهداشت به این منطقه بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صالحی افزود: با توجه به چالش های و محرومیت فریدونشهرتلاش می کنیم اعتبارات قابل توجه برای تکمیل و اجرای طرح های عمرانی شهرستان در این سفر جذب کنیم.

فرماندار فریدونشهر نیز در گفت و گو با ایرنا، به ضرورت صدور مجوز تاسیس ICU و CCU  برای بیمارستان این شهرستان اشاره و بیان کرد:این شهرستان با ۸۵ روستا و ۶۵ منطقه عشایری و ۳۰ روستای فصلی با یک بیمارستان محروم از امکانات اولیه برای ارائه خدمت به ۷۵ هزار نفر از ساکنان و عشایر منطقه به تقویت تجهیزات نیاز دارد.

محمد جواد صفا، با بیان اینکه بروز مشکلات زیست محیطی در سطح معابر و انهار با اجرای پروژه فاضلاب فریدونشهر رفع خواهد شد، افزود: اختصاص بودجه به این پروژه از مطالبات مهم ما در سفر رییس جمهور به اصفهان است.

وی افزود: فریدونشهر از سرچشمه های اصلی تامین آب رودخانه و سد زاینده رود و محل تامین آب شرب برای پنج میلیون نفر از مردم استان اصفهان بوده که برغم انجام مکاتبات متعدد به علت کوهستانی بودن منطقه و عدم امکان جذب فاضلاب شاهد ورود آن به رودخانه های انتقال دهنده آب به دریاچه پشت سد به صورت خام هستیم.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور صبح پنجشنبه در بیست و پنجمین سفر خود به استانهای کشور وارد اصفهان شد و وزیر بهداشت و درمان به عنوان نماینده وی به فریدونشهر سفر کرد.

حضور در گلزار شهدا، بازدید از بیمارستان فریدونشهر، بررسی موانع اجرای پروژه فاضلاب، دیدار با نمایندگان صنف های مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه های وزیر بهداشت در این شهرستان همزمان با سفر رییس جمهور به اصفهان است.

فریدونشهر با ۳۵ هزار نفر جمعیت در۱۸۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع است.

برچسب‌ها فریدونشهر سید ابراهیم رییسی اصفهان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور و حضور در دیار نصف جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فریدونشهر سید ابراهیم رییسی اصفهان فریدونشهر سید ابراهیم رییسی اصفهان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزیر بهداشت رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم