Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:23:13 GMT

توجه به فرهنگ می تواند درآمدزا هم باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۸۷۹۲

توجه به فرهنگ می تواند درآمدزا هم باشد

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی روز پنجشنبه در گردهمایی آموزشی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ما باید به دنبال انتشار فکر باشیم، زیرا تولید فکر خود می‌تواند جریان ساز باشد و قدرت مالی را کسی به دست می‌آورد که افکار را در اختیار داشته باشد.

او گفت: دشمن برای تبلیغ نظام مادی خود از فرهنگ استفاده می‌کند و ما از این موضوع غافل هستیم و حال آن که فرهنگ، روح جامعه را می‌سازد و دشمن از مسیر اسباب بازی، موسیقی و فیلم سعی در القای اندیشه مادی خود در مقابل نظام توحیدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی گفت: تفاوت حکمرانی ما با جهان غرب در اعتقاد به خداست و باید تمدن اسلامی بتواند تفکر توحیدی را در جهان تبیین کند.

معاون فرهنگی سپاه امام رضا (ع) نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های دشمن علیه نظام گفت: تمام اقدامات به ظاهر مستقل دشمن در یک پیوست رسانه‌ای و فرهنگی، مشترک هستند تا هدف نا امید کردن مردم را به نتیجه برسانند.

محمد جواد ابراهیمی پور گفت: به عنوان مثال دعوت افراد مشهور گردشگر با هدف معرفی و تبلیغ ایران که به فم‌تریپ (Famtrip) یا "سفرآشنایی"مشهور است آغاز شده و شاهد آن هستیم که در این مدت چه هجوم وسیعی به صورت مشترک از سوی تک تک دشمنان ایران علیه این افراد شکل گرفته است، زیرا حضور آن‌ها جدای از معرفی کشورمان به سایر مردمان کشور‌های مختلف جهان، امید آفرینی را هم با خود به دنبال دارد.

او گفت: حکومت و مدیران فرهنگی باید همچون باغبان رفتار کنند و به عبارتی قرار نیست فضای فرهنگی کاملا رها شود و یا در کنترل تمام قرار گیرد بلکه باید با حضور به موقع جریان‌های فرهنگی فضا و شرایط مناسب مهیا گردد.

معاون فرهنگی سپاه امام رضا (ع) گفت: باید یک جبهه فرهنگی تشکیل شود تا در کنار ظرفیت‌های حکومتی و حاکمیتی، تشکل‌های مردمی فعال این عرصه به همراه حلقه‌های میانی کنار هم برای هم افزایی بیشتر جمع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیوست فرهنگی جریان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مازندران در استانداری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مازندران، اظهار کرد: مهم‌تر از شهادت، فرهنگ شهادت است و دشمن از این فرهنگ می‌ترسد، بنابراین بهترین انتقام از دشمن و بهترین ضربه این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده و تقویت کنیم.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: جامعه باید شهید خیز شود و استان و کشور ما همیشه باید شهید خیز باشد و فرهنگ ایثار و شهادت باید اینجا پررنگ باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) هفته‌ای دو بار سر خاک شهدای جنگ احد می‌رفتند و باید این فرهنگ ترویج و احیا شود و همه ما وظیفه داریم که این فرهنگ را ترویج کنیم.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: اولین و بهترین جایی که باید رنگ و بوی شهادت در آن به چشم انسان بخورد دستگاه‌های دولتی هستند اینها باید از این خون و فرهنگ دفاع کنند و به‌گونه‌ای باشد که انسان وقتی وارد هر اداره‌ای می‌شود فرهنگ شهادت را به وضوح دیده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری باید در جامعه بزرگ داشته شوند و باید دستگاه‌های ما از فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار باشند تا شهدا و رهبر عزیزمان که یک ایثارگر، جانباز و مدافع فرهنگ ایثار و شهادت هستند، راضی باشند.

کد خبر 6095036

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • گزارشی از نکوداشت مختومقلی فراغی؛ شاعری که وحدت‌بخش بود
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است