Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: پس از گذشت دو سال از شیوع بیماری کرونا، استقبال خوبی از کلاس های اوقات فراغت صورت گرفته و با همکاری و حمایت های بخشداری ها و دهیاری های بخش های تابعه شهرستان در ۴۴ باب خانه ورزش روستایی برنامه ها و مسابقات فرهنگی ورزشی اجرا می شود.

به گزارش ایسنا؛ حمید رضا سپهری نیا پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه در ستاد ساماندهی امور جوانان ملایر، همکاری و هماهنگی مسئولان و روسای دستگاه های اجرایی و بانک های سطح شهرستان را در ارائه برنامه های خود با محوریت غنی سازی اوقات فراغت و پرداخت وام های ازدواج به اداره ورزش و جوانان خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تلاش در برنامه ریزی دقیق و کارآمد و انجام کارهای جهادی در راستای غنی سازی هرچه بهتر اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، اظهارکرد: پس از دو سال درگیری با کرونا فرصت ها را باید غنیمت شمرده و به نحو شایسته از آنها استفاده کرد تا در آینده شاهد پرورش استعدادهای خوبی در همه دستگاههای متولی اوقات فراغت باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر نیز برنامه ریزی دستگاه های اجرایی و متولی شهرستان را در غنی سازی اوقات فراغت جوانان مهم دانست و از مسئولین خواست تا در اسرع وقت نسبت به ارائه گزارش برنامه های خود به فرمانداری ویژه و اداره ورزش و جوانان اقدام لازم را به عمل بیاورند.

حسین فارسی از دستگاه های متولی در امر ازدواج خواست تا با برگزاری جلسات مشاوره و راهنمایی و تلاش در رفع موانع و مشکلات سد راه ازدواج جوانان نسبت به تشویق آنها به ازدواج و فرزند آوری اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است؛ تلاش در برگزاری دوره های آموزشی مفید و ارزنده در تمامی رده های سنی با موضوعات مختلف متناسب با سن، همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی و متولی اوقات فراغت در برگزاری برنامه ها و استفاده لازم از پتانسیل ها، ظرفیت ها و زیرساختها و ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان، همکاری کامل بانک ها در تسریع واگذاری وام های ازدواج از اهم مصوبات این جلسه بود که به تصویب رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه ورزش روستایی استانی شهرستانها اوقات فراغت برنامه ها غنی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند

به گزارش جام جم‌آنلاین، با اینکه برخی دیدگاه‌ها در این‌باره دچار غرض ورزی و ضدیت با احکام دینی بود، اما بخش دیگری از نقدها با هدف کارآیی بیشتر چنین طرح‌هایی مطرح شد که باید به آنها توجه داشت.

با این همه، واقعیت اینست که موافقان و مخالفان طرح نور یک واقعیت را نمی‌توانند نادیده بگیرند و آن اینکه مطالبات مردمی درخصوص رسیدگی به وضعیت بی حجابی ، ناهنجاریهای اجتماعی وبرهنگی در برخی مناطق و بعضا هدایت شده در یک سال اخیر جدی است.

مردم انتظار ندارند خیابانهای ایران در معرض گناهی آشکار و سبک زندگی مفایر با فرهنگ ایرانی و احکام اسلامی باشد.

حمایت قوای سه گانه و دستگاههای حاکمیتی از اجرای طرح نور و وحدت نظر در این زمینه با هدف جلوگیری از تضعیف فراجا ، پاسخی به مطالبه پشتیبانی های لازم قانونی، مادی و معنوی برای کمک به ارتقاء و موثر بودن سطح عمل فراجا در برخورد با بی حجابی است.

با وجود تلاشها برای درگیر کردم طرح نور با حواشی، این طرح با اجماع نظر کامل سیاستگذاران در حال اجراست.

نکته مهم این حمایتها، ضرورت اقتدار نیروهای انتظامی کشور در انجام وظایف قانونی در مقابله با ناهنجاریهای اجتماعی و درخواست برای هوشمند سازی، حرفه ای سازی و توجه به عمل هنرمندانه در مواجه با مردم و موضوعات فرهنگی اجتماعی است.

روشن است که انتظار از پلیس برای رعایت ظرافتهای یک طرح فرهنگی بالاست اما این انتظارات نباید اصل طرح را دچار حاشیه کند.

باید توجه داشت که آنچه باعث شده پلیس به موضوع حجاب ورود کند، کم‌کاری سایر دستگاه‌هاست. شرح وظایف دستگاه‌های 32‌ گانه متولی عفاف وحجاب برای ایفای وظایف مربوطه روشن است اما متاسفانه هر یک به دلایلی، کارآمدی کافی در رعایت این وظایف را ندارند.

شاید تصویب و عملیاتی کردن قانون جامع عفاف وحجاب در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان و تصریح شفاف وظایف دستگاه‌های متولی می‌تواند هناهنگی اجرایی در عمل به قانون حجاب را افزایش دهد.

واقعیت اینست که باوجود ضرورت تلاش برای اجرای هرچه بهتر طرح نور و پرهیز از اقداماتی که موجب حاشیه‌سازی در این رابطه شود، نقش دشمن در ایجاد و گسترش بی حجابی و ناهنجاریهای اجتماعی ضدفرهنگ ایرانی ، اسلامی پررنگ است.

بازخوانی برخی پرونده های فساد و آثار شوم آن بر خانواده و جامعه و توجه دست های پنهان آن حکایت از آن دارد که مقوله حجاب در این موضوعی امنیتی است که نمی‌توان برای حفظ آرامش اجتماعی به آن بی تفاوت بود.

هرچه هست، جامعه، انتظار پاکسازی جامعه از انحرافات را دارد و در این مسیر هرگز نباید تحت تاثیر تبلیغات پرحجم در فضای مجازی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت