Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  ایرنا از اداره کل انتقال خون استان تهران، دکتر" میکی کو سنگا "معاون نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران با تقدیر از عملکرد موفق سازمان انتقال خون، گفت: مشارکت اعضای دفتر نمایندگی سازمان بهداشت جهانی در ایران برای اهدای خون، در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی و حس نوع‌دوستی انجام شد.

وی افزود: امیدواریم با توجه به تبدیل شدن ایران به یکی از قدرتمندترین کشورها در امر دانش و تجربیات اهدای خون، شاهد مشارکت بیشتر بانوان در این کار انسان دوستانه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حاشیه این حضور که به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون(۲۴خردادماه) صورت گرفت، اعضای نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در ایران از فرآیندهای اصلی سازمان انتقال خون در مرکزانتقال خون وصال شیرازی بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی خون های اهدایی در ایران از سالمترین خون ها در جهان هستند و شاخص اهدای خون در ایران ۲۴نفر به ازای هزار نفر جمعیت است و همچنین سالانه بیش از دو میلیون نفر در ایران به صورت کاملا داوطلبانه خون اهدا می کنند.

برچسب‌ها سازمان انتقال خون ایران سازمان جهانی بهداشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان انتقال خون ایران سازمان جهانی بهداشت سازمان انتقال خون ایران سازمان جهانی بهداشت انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای بدن نوجوان ۱۴ ساله اهل لردگان جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
خانم کیانی افزود: صبح امروز در بیمارستان لردگان اعضای پیکر علی خلیل طهماسبی که در تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی برای اهداء به شیراز ارسال شد.
کیانی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل «فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو» اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری