Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ هفت تن در تصادفات رانندگی یک هفته اخیر در پایتخت خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی، در گفت‌وگو با ایسنا، به بررسی تصادفات مهم تهران در هفته جاری پرداخت و گفت: در هفته گذشته در سطح معابر شهر تهران سه عابرپیاده، یک راننده موتورسیکلت و سه راننده خودرو در اثر وقوع تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تصادفات درپی بی احتیاطی و عدم توجه به قوانین و مقررات رانندگی رخ داده است، گفت: تصادف وانت پیکان با رفیوژ میانی در بزرگراه امام رضا (ع) منجر به مرگ راننده وانت پیکان شد. همچنین برخورد سواری تیبا با جدول در بزرگراه شهید هاشمی نژاد که به دلیل عدم توجه به جلو رخ داد نیز سبب مرگ راننده شد. واژگونی وانت نیسان در خیابان شهید رجایی به دلیل سرعت زیاد نیز مرگ راننده این وسیله را رقم زد.  

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ علت اصلی تصادفات رخ داده را سرعت زیاد وسایل نقلیه و عدم توجه به مسیر اعلام کرد و گفت:‌ به رانندگان توصیه می‌کنم که با سرعت مطمئنه حرکت کنند، تا بتوانند وسیله نقلیه خود را در مواقع خطر کنترل کنند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران تصادف سرهنگ احسان مومنی پليس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است