Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: تا قبل از صدور شناسنامه فنی ملک، پایان کار ساختمانی نباید صادر شود اما متاسفانه چندین برج که این شناسنامه را دریافت نکرده، در حال حاضر بهره برداری شده اند و مردم در آنها سکونت دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا، هاشمی در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: صدور شناسنامه فنی ملک از طرفتاکید بر بررسی وضعیت ساختمان های ناایمن در استان قزوین نظام مهندسی صادر می شود و تا قبل از صدور این شناسنامه، پایان کار ساختمانی نباید صادر شود که متاسفانه چندین برج که این شناسنامه را دریافت نکرده، در حال حاضر بهره برداری شده اند و مردم در آنها سکونت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین هم گفت: بسیاری از قوانین و حتی طرح‌های عمرانی، پیوست پیشگیری از وقوع جرم وجود ندارد.
قاسمی گفت: سمت و سوی قوانین و اعتبارات دستگاه های اجرایی باید به سمت پیشگیری از وقوع جرم برود.
وی افزود: قرار داشتن استان قزوین در شاهراه ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب وظایف دستگاه قضایی و دستگاه های اجرایی برای پیشگیری از وقوع جرم را سنگین تر کرده است.
نماینده نظام مهندسی هم گفت: حدود 70 ساختمان مخاطره آمیز و 5 ساختمان پرخطر هستند که به فوریت باید به آنها رسیدگی شود. در استان قزوین شاهد حضور امثال عبدالباقی هستیم که باید روند کمیسیون های ماده 100 تغییر کند تا دیگر شاهد ساخت و سازهای ناایمن و درآمدزایی برای شهرداری بدون توجه به ضریب ایمنی ساخت و سازها نباشیم.
وی افزود: ارائه خدمات دستگاه های خدمت رسان مثل آب و گاز منوط به صدور پایان کار شهرداری ها باشد چرا که شاهد اعطای خدمات به ساختمان های ناایمن که پایان کار نگرفته اند هستیم.
اسماعیلی، مدیرکل امور شهری استانداری هم گفت: 4 دستور از طرف رییس جمهور و 7 دستور هم از طرف وزیر کشور برای پیشگیری از وقایعی مانند متروپل آبادان به استانداری ها ابلاغ و تکالیف اصلی بر عهده اداره کل راه شهر شهرسازی قرارداده شده است و شهرداری ها و نظام مهندسی باید با استفاده از ظرفیت های شورای فنی استانداری بر روند ساخت و سازها نظارت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وضعیت ساختمان پیشگیری از وقوع جرم پایان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی اظهار در گفتگو با مهر گفت: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است