Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید ابراهیم رییسی به همراه شماری از مسوولان به‌صورت هوایی ضمن بازدید از اراضی کشاورزی در جریان آخرین وضعیت خشکسالی در منطقه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رییس جمهور همچنین در منطقه  قلعه بالا در شرق  اصفهان حضور پیدا کرد و اهالی این منطقه از بازدید سرزده آقای رییسی ابراز خرسندی کردند و با شعار «رییسی رییسی خدانگهدار تو» و «یاور رهبر آمد» از رییس جمهور استقبال  کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید ابراهیم رئیسی در جمع کشاورزان گفت:تلاش می کنیم تا حدود زیادی مشکلات کشاورزان را کاهش دهیم و برای این موضوع برنامه‌هایی نیز در نظر گرفته شده  و فقط همت و همراهی همه مسؤولان و مردم را نیاز داریم.

وی تاکید کرد: موضوع آب با ارائه طرحی جامع که بتواند عادلانه و مبتنی بر قانون باشد  قابل حل است تا  هر کس  به حقوق قانونی خود برسند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی در اصفهان رئیس جمهور در اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش

فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و زمانی که ابراهیم رئیسی هنوز رئیس قوه قضائیه بود، ریحانه سادات رئیسی با حضور در تلویزیون و در پاسخ به این سوال که چه موضوعی درباره پدر وجود دارد که دیگران آن را نمی‌دانند، گفت: «ایشان زمانی که وارد قوه قضاییه شدند حقوق خود را نصف کردند و بار دیگر آن حقوق را کمتر کردند.» این فیلم در روز‌های اخیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش