Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:01:52 GMT

پیگیر رفع مشکلات جاده‌ها و آبرسانی به روستاها هستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۹۲۱۲

پیگیر رفع مشکلات جاده‌ها و آبرسانی به روستاها هستیم

نماینده فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین و میاندشت گفت: مهم‌ترین مسائلی که در گذشته نیز در هیئت دولت بررسی شد و پیگیر آن بودیم، جاده‌های روستایی، آبرسانی روستاها، آب شرب روستایی، فاضلاب و بهداشت و درمان شهرستان است.

حسین محمدصالحی دارانی در حاشیه سفر وزیر بهداشت به شهرستان فریدونشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هنگامی که وزیری در منطقه‌ای حضور پیدا می‌کند، جدای از حوزه کاری خود، نماینده دولت است و همه مسائل و مشکلات شهرستان را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهم‌ترین مسائلی که در گذشته نیز در هیئت دولت بررسی شد و پیگیر آن بودیم، جاده‌های روستایی، آبرسانی روستاها، آب شرب روستایی، فاضلاب و بهداشت و درمان شهرستان است که با پیگیری‌های انجام شده، سی تی اسکن این شهرستان تحویل داده شد و امیدواریم مابقی مسائل نیز دنبال شود.

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت ادامه داد: زیرساخت‌های آبرسانی در روستاها وجود ندارد. بسیاری از روستاها تحت پوشش آبفا نیستند و آب آنها از چشمه تأمین می‌شود که چشمه‌ها خشک شده یا آب شرب سالم ندارند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، سال گذشته پروژه تأمین آب شرب چهار شهرستان ردیف ملی به خود گرفت و یکی از مسائل مهمی که امروز در حوزه چهار شهرستان در دیدار با رئیس جمهور مطرح خواهیم کرد و پیگیر آن خواهیم بود، تأمین آب شرب چهار شهرستان است.

پیگیری دریافت مجوز ماده ۲۳ برای فریدونشهر

محمدصالحی دارانی اضافه کرد: به این علت که فاضلاب فریدونشهر زیر مجموعه فاضلاب داران قرار گرفته بود، ردیف ملی در سال‌های گذشته تنها برای داران دیده شده بود و به هیچ وجه سازمان برنامه این موضوع را قبول نکرد.

وی گفت: در نهایت پیگیر مجوز ماده ۲۳ برای فریدونشهر بودیم که مقداری از حوزه سازمان خارج شده، به حوزه استانی رفته و در حال رسیدگی و بررسی است تا مجوز ماده ۲۳ در استان دریافت شود، لذا در صورتی که این مجوز از استان گرفته شود، کمک ملی نیز می‌توانیم داشته باشیم.

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت با بیان اینکه متأسفانه کمبود پزشک معضل کل کشور است و تنها مختص این منطقه نیست، خاطرنشان کرد: یکی از ضرورت‌های قول داده شده، فراهم کردن سی تی اسکن در فریدونشهر بود که انجام شد و سعی می‌شود در ادامه سایر مباحث نیز پیگیری شود.

کد خبر 582161

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آب شرب تامین آب شرب پایدار طرح تامین آب شرب فریدن فریدونشهر روستاهای فریدونشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود