Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان جانشین قرارگاه پدافند غیرعامل سایبری لرستان گفت: مرکز آپا دانشگاه لرستان، یک زیرساخت کارآمد در پدافند غیرعامل سایبری است.

مجتبی صارمی در نخستین نشست قرارگاه پدافندغیرعامل سایبری لرستان،  اظهار کرد: خوشبختانه مرکز آپا دانشگاه لرستان یک زیرساخت کارآمد و توانمند برای پدافند غیرعامل سایبری استان است که بایستی زمینه‌های خدمات‌دهی هرچه بیشتر این مرکز به ادارات و دستگاه‌های استان را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صارمی ادامه داد: در نشست قرارگاه که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد راهکارهای مختلف درباره‌ ارتقای سطح امنیت فضای سایبری استان به‌ویژه ارتقای کیفی زیرساخت‌های الکترونیکی و سایبری سازمان‌ها، ادارات، دانشگاه‌ها و نهادهای استان، بحث و گفت‌وگو شد.

وی تصریح کرد: باتوجه به اهمیت فضای سایبر در جامعه‌ امروز و تأکید استاندار لرستان، قرارگاه پدافند غیرعامل سایبری استان تشکیل شد.

شاخص‌های قدرت نرم کشور را ارتقاء دهیم 

در ادامه علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، عنوان کرد: حساسیت فضای سایبر و مجازی بسیار بالاست و بایستی با رویکردهای مصداقی و مسئله‌محور تلاش کنیم شاخص‌های قدرت نرم کشور را ارتقاء بدهیم.

وی ادامه داد: امروزه فضای سایبر و مجازی همه‌ی زندگی بشر را دربرگرفته است و این، گویای اهمیت موضوع در جهان امروزی است.

نظری، بیان کرد: مرکز آپای دانشگاه لرستان یک مرکز پیشرفته است که می‌بایست سازمان‌ها و ادارات استان از خدمات این مرکز در رابطه با موضوعات سایبری، استفاده کنند.

سرپرست دانشگاه لرستان، افزود: هرچقدر بتوانیم در مباحث پدافند غیرعامل سایبری، اقدامات اثرگذارتری انجام بدهیم خود به خود، راه‌های نفوذ دشمن در این حوزه نیز بسته خواهد شد.

وی، بیان کرد: توصیه‌ بنده این است که کارگروه‌های ذیل قرارگاه در هر جلسه و نشست، موضوعات و مسائل مرتبط با پدافند غیرعامل سایبری را به صورت مصداقی و مسئله‌محور، بررسی و راهکارشناسی کنند.

سرپرست دانشگاه لرستان، تصریح کرد: در هر جلسه باید ریزمسائل را مورد بررسی قرار داده و راهکارشناسی کرد تا در نهایت بتوانیم مؤلفه‌های قدرت نرم کشور را ارتقاء بدهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دانشگاه لرستان پدافند غیرعامل سایبری دانشگاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!

به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از ایرنا، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالیکه پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

دیگر خبرها

  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • تولد گوساله گوزن زرد ایرانی در مرکز ‌احیاء گوزن زرد کشور در لرستان
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند