Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ۱۵ درصد عوارض آزادراهی پل میان‌گذر دریاچه ارومیه باید صرف تعمیرات پل می‌شد که با وجود پیگیری‌ها، صورت حساب شفافی در این خصوص وجود ندارد.

او می گوید: شرکت عامل در این خصوص، ادعا می‌کند هزینه کرده که باید در این باره پاسخگو نیز باشد.

جعفری گفت: اگر این شرکت طی سه ماه آینده پاسخگو نباشد، پرونده این موضوع به دادگاه ارجاع داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان غربی با اشاره به لزوم وجود تولیت استانی احیای دریاچه ارومیه گفت: طبق گفته مسوولان، این امر در حال انجام است و امیدواریم با مشخص شدن این تولیت، اقدامات لازم در خصوص احیای دریاچه تداوم یابد.

جعفری با بیان اینکه در احیای دریاچه ارومیه به وضعیت ایده آل نرسیده‌ایم، گفت: البته در این خصوص مشکلات زیادی وجود دارد که وجود بیشترین چاه های غیرمجاز در استان، مصرف بالای آب بخش کشاورزی، ضرورت لایروبی نشدن رودخانه ها از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: همه ما باید در این خصوص مطالبه گر باشیم و رسانه‌ها نیز در این باره، مطالبات لازم را از مسوولان داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیوان محاسبات دریاچه ارومیه دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • تصاویر| تفریح در بخش پرآب دریاچه ارومیه