Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه در دیدار با قشر‌های مختلف مردم قم گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌توان بسیار از پرونده‌های قضایی را حل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه صبح امروز در دیدار با قشر‌های مختلف مردم قم به مسئولان و نخبگان استان توصیه کرد برای رفع و غلبه بر مشکلات و معضلات موجود در استان نسبت به احصاء مسائل و مشکلات، اولویت‌بندی آنها، تقسیم کار و تعیین برنامه زمانبندی برای رفع مشکلات و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: در برخی پرونده‌های خانوادگی، رای دادگاه موجب استحکام بنیان خانواده نمی‌شود که در این زمینه  با استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌توان دعوا‌های خانوادگی و نزاع‌های فردی و گروهی را با کمترین زمان و هزینه حل کرد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت تربیت نیروی انسانی گفت: برای اینکه حکمرانی اسلامی داشته باشیم باید زیر ساخت آن فراهم باشد و مهم‌ترین آن تربیت نیروی انسانی است.

رئیس قوه قضاییه گفت: برای حل مشکلات و مسائل دست استمداد به سوی حوزه‌ها و دانشگاه‌ها دراز می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای درخصوص آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه برای حل مشکلات فرهنگی همه مردم و مسئولان باید هماهنگ و هم افزا گام بردارند، گفت: در کنار حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید قرارگاه‌های فرهنگی تقویت شوند.

در ابتدای این دیدار نمایندگان گروه‌های مختلف مردمی به بیان مطالبات خود در حوزه‌های قضایی پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه مشکلات مردم ظرفیت های مردمی رئیس قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت و بهبود وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گرو همکاری و مشارکت های مردمی و سازندگان است گفت: دولت در حال حاضر با عرضه زمین و در اختیار قرار دادن این اراضی به متقاضیان و پرداخت تسهیلات ساخت روند را برای ورود بیشتر متقاضیان فراهم می‌کند.

وی افزود:  حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار پروژه نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و عرضه زمین  این پروژه ها را  تا پایان دولت سیزدهم تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن توضیح داد: در حال حاضر روند ساخت یکی از سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن به مساحت ۵۶۰ هکتار ظرفیت ساخت بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی را در خود دارد.

وی یادآور شد: حضور مردم در پروژه های نهضت ملی مسکن زمینه ساز تسریع در اجرای خانه های ویلایی و پروژه های کوتاه مرتبه می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: شهرک پرنیان در ۲۰ کیلومتری پردیسان محدوده امامزاده عبدالله (ع) قرار دارد که در آن دو مجموعه مجزا احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان یک اولویت و برنامه اساسی پیگیری می‌کنند، ادامه داد: در  شهرهای مرکزی  کشور روند ساخت۷۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است