Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@09:22:20 GMT

چرا مهدی ترابی به تیم ملی دعوت می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۹۵۲۷

چرا مهدی ترابی به تیم ملی دعوت می شود؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، ستاره پرسپولیس معمولا سهم بسیار اندکی در مسابقات تیم ملی دارد و حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی هم زیاد فرصت حضور در میدان را پیدا نمی‌کند. شاید این اتفاق با توجه به تعدد وینگر‌های باکیفیت در تیم ملی توجیه‌پذیر باشد، اما انتظار می‌رود ترابی حداقل به‌عنوان بازیکن ذخیره فرصت بیشتری برای عرض اندام پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است که حتی با وجود مصدومیت وحید امیری، در همین بازی با الجزایر هم نوبت به ترابی نرسید و او جزو تعویضی‌های تیم ملی هم لقب نگرفت.

همه این اتفاقات در حالی است که ترابی همچنان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس به‌شمار می‌رود. او در لیگ بیست‌ویکم ۱۱پاس گل داد و بعد از سعید صادقی که ۱۴گل ساخته بود، عنوان برترین پاسور فصل را از آن خودش کرد. ترابی ۳گل هم به ثمر رساند و به علاوه نقش زیادی در طراحی و پی‌ریزی حرکات هجومی سرخپوشان داشت. مهدی ترابی اصالتا وینگر چپ است، اما نه‌تن‌ها توانایی بازی در پست مقابل را دارد، بلکه در پرسپولیس گاهی به‌عنوان هافبک پشت مهاجم هم به میدان رفته و از قضا خوش درخشیده است. در چنین شرایطی نیمکت‌نشینی او جای بحث دارد.

اسکوچیچ در حالی ترابی را به بازی نمی‌گیرد که نسبت به علی قلی‌زاده اعتقاد صددرصدی دارد. قلی‌زاده معمولا فیکس است و حتی به ندرت تعویض می‌شود. شاید سطح فنی قلی‌زاده از ترابی بهتر باشد یا حداقل اسکوچیچ او را یک سر و گردن بالاتر ببیند، اما واقعا فاصله بین این دو سایپایی قدیمی در این حد هم نیست که یکی همیشه بازی کند و دیگری هرگز به میدان نرود! وضعیت ترابی در تیم ملی اعتراض پرسپولیسی‌ها را هم به‌دنبال آورده و آن‌ها می‌پرسند اگر این بازیکن جایی در اندیشه‌های اسکوچیچ ندارد، اصلا چرا دعوت می‌شود؟

منبع: همشهری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو مهدی ترابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی