Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مسائلی که اخیراً در حوزه بازارهای بین‌المللی به ویژه بعد از جنگ در اوراسیا رخ داد، موجب تلاطم قیمت‌ها و افزایش قیمت کالاهای اساسی در بسیاری از کشورهای دنیا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحسان خاندوزی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: امیدوارم سفر رئیس‌جمهور و وزرای هیئت دولت مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور با هدف قیچی کردن رمان و تصویر گرفتن به اصفهان سفر نکرده است، بلکه هدف از این سفر شناسایی چالش‌ها و مشکلات مهم است تا رفع این مشکلات در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: هدف دیگر سفر ریاست جمهوری تخصیص بودجه‌ها براساس اولویت و تخصیص اعتبارات بانکی برای شهرستان‌ها است تا شاهد رفع چالش‌های اولویت‌دار منطقه باشیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط عمومی اقتصاد ایران، تابستان سال گذشته نرخ بالای تورم را تجربه کردیم. تلاش دولت در شش ماهه نخست سال جاری ایجاد ثبات در اقتصاد کلان و مهار تورم بوده است.

خاندوزی با بیان اینکه تورم نقطه به نقطه در کشور کاهش داشته است، تصریح کرد: تحریم‌ها بر اقتصاد ایران فشار می‌آورد، مسائلی که اخیراً در حوزه بازارهای بین‌المللی به ویژه بعد از جنگ در اوراسیا رخ داد، موجب تلاطم قیمت‌ها و افزایش قیمت کالاهای اساسی در بسیاری از کشورهای دنیا شد.

وی گفت: در حال حاضر با مسائل مختلفی در حوزه اقتصاد مواجه هستیم و تلاش دولت بر این است از طریق نظارت بر بازارها و سیاست‌های معیشتی، تاب‌آوری در برابر مشکلات اقتصادی را بالا ببرد تا شاهد کاهش سطح تورم و قیمت‌ها باشیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: مجموعه تلاش‌هایی در حوزه تولید، اشتغال و بالا بردن میزان درآمد سرانه خانوارها انجام می‌شود، کمک‌هایی نیز ما انجام داده‌ایم تا مدیران اختیارات بیشتری داشته باشند و وضعیت کشور در این شرایط اقتصادی بهبود پیدا کند.

خاندوزی تاکید کرد: در حوزه اقتصاد مالیاتی با هدف رفتن به سمت ثبات و آرامش اقتصادی کشور، تصمیمات بدون اجازه گرفتن از وزارتخانه انجام می‌شود.

کد خبر 582202

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اقتصاد احسان خاندوزی سید احسان خاندوزی خاندوزی وزیر اقتصاد شهرستان گلپایگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی میتوان به ثبات اقتصادی رسید که از توان و ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده و راه افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کرد.

سیدمحمدآقامیری افزود: با تمام توان از کسانی که در مسیر تولید و اشتغال جوانان قدم بر میدارند حمایت میکنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه ریزی و تلاش‌های مستمر و جهادی مسئولان، گام‌های موثری در جهت بازگشایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برداشته و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • چه کسانی با مالیات بر عایدی سرمایه مخالف هستند؟
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال ۱۴۰۳ | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • دنیای اقتصاد : در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد