Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: رسالت دولت مردمی، حضور میدانی در مناطق مختلف کشور است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ارشاد که صبح امروز به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور به استان اصفهان سفر کرده است، در دیدار با پدر شهید شعبان پور و هنرمند خود آموخته شهرضایی با انتشار فیلمی از دیدار خود در حاشیه شهرستان شهرضا با وی در صفحه اجتماعی خود نوشت: رسالت دولت مردمی حضور میدانی در مناطق مختلف کشور و تکریم هنرمندان اصیل ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نوشته محمدمهدی اسماعیلی آمده است: " امروز در سفر به شهرضا برای زیارت پدر شهید آقای حسینعلی شعبان پور به مزرعه این عزیز رفتم. پیرمرد 86 ساله کشاورز که از آواز زیبایش لذت بردیم. رسالت دولت مردمی حضور میدانی در مناطق مختلف کشور و تکریم هنرمندان اصیل ایرانی است. "
گفتنی است، بازدید از شهرک صنعتی رازی، بازدید از شرکت ترام چاپ، برپایی میز خدمت، حضور در جمع نخبگان و خانواده شهدا و زیارت گلزار شهدا و مزار شهید همت از برنامه‌های وزیر فرهنگ در شهرستان شهرضا است.
همچنین وزیر ارشاد در بخش دوم سفر استانی خود به استان اصفهان به شهرستان دهاقان سفر می‌کند و با بازدید از شهرک صنعتی دهاقان و محل احداث و ساخت تجهیزات و سازه‌های گلخانه‌ای و دیدار چهره به چهره با نخبگان در گلزار شهدای این شهرستان نیز حضور می‌یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزیر ارشاد مناطق مختلف کشور رسالت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین