Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور ظهر پنجشنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران بر لزوم اجرای مصوبات سفر در بازی سه ساله تاکید کرد و گفت: طبق مصوبه ابلاغی، ۱۷ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر مصوب شده است.

وی اظهار داشت: ۵۰ درصد از اعتبارات از محل بودجه عمومی و ملی، هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از منابع وزارتخانه‌ها و هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه ۴۶ درصد اعتبار ملی، اعتبارات استانی ۳.۸ درصد است، گفت: عمده اعتبارات مربوط به حوزه راه و شهرسازی است و سه هزار میلیارد تومان مربوط به فروش املاک برای آزادراه تهران - شمال است.

فتح الله پور جهاد کشاورزی و وزارت نیرو را از دیگر دستگاه‌های دارای بیشترین اعتبارات سفر دولت ذکر کرد و گفت: تاکنون ۸۹۲ میلیارد تومان از اعتبارات سفر به صورت نقدی به استان تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران ادامه داد: از این میزان ۸۰۲ میلیارد تومان مربوط به طرح‌های ملی است و ۲۸۰ میلیارد تومان از اعتبارات به راه شهرسازی، وزارت نیرو ۲۳۰ میلیارد تومان، بهداشت و درمان ۱۰۴ میلیارد تومان از اعتبارات را دریافت کردند.

کد خبر 5516065

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی سفر استانی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی اردبیل بیرجند ایلام ویروس کرونا آمار کرونا جهرم مشهد اصفهان کشاورزی صنایع دستی میلیارد تومان اعتبارات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح اظهار کرد: جدول پیوست یک مربوط به پروژه‌هایی است که در ماده ۲۳ آمده بود، پروژه‌هایی در ۲ سال گذشته حذف شده بود که ما در این پیوست آوردیم.

وی ادامه داد: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است یعنی هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است، ما بودجه عمرانی را افزایش داده و هیچ بودجه عمرانی کم نشده است به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت