Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روز‌های پرآب زاینده‌رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم اتفاقا در مقطع و زمانی که مسائل مردم حادتر است باید به این استان بروم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اولین بخش از برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان اصفهان پس از بازدید هوایی از بخش‌هایی از رودخانه زاینده رود در جمع اهالی روستای قلعه‌بالا حضور یافت و ضمن گفتگو با آنان، در جریان مشکلات و درخواست‌های ساکنین این روستا که عمدتا کشاورز هستند، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور در جمع اهالی روستای قلعه‌بالا گفت: در بین برنامه‌های مختلف سفر و بازدید‌هایی که برای این سفر برنامه‌ریزی شده است، اولین برنامه را حضور در این محل قرار دادیم تا از نزدیک در جریان مشکل کم آبی مردم روستای قلعه‌بالا قرار بگیریم.


رئیسی افزود: برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روز‌های پرآب زاینده‌رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم اتفاقا در مقطع و زمانی که مسائل مردم حادتر است باید به این استان بروم و از نزدیک مشکلات مردم را ببینم و حرف‌هایشان را بشنوم.


آیت الله رئیسی اظهار داشت: بعضی مسئولین از کنار مشکلات عبور می‌کنند، ولی ما به قلب مشکلات می‌زنیم و انشالله آن‌ها را حل می‌کنیم.


رئیس جمهور افزود: دولت تهیه طرح جامع آب، مبتنی بر مدیریت عادلانه توزیع و مصرف آب و اعطای حقوق مردم در این زمینه را در دستور کار دارد.


رئیسی تاکید کرد: نقطه اشتراک و اتفاق مردم همه مناطق تکیه بر همین عدالت محوری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیسی زاینده رود مشکلات اقتصادی سفر استانی زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج / رقم آنقدر بالا بود قلقلکم داد (فیلم)

 

منبع: صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی (فیلم) ببینید| پیروزی پر گل تیم ملی فوتسال مقابل ویتنام ببینید | شمسایی: ژاپن در حد فوتسال ایران نیست، ولی از نظر ساختار ۱۰۰۰ سال از ما جلوتر است

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج / رقم آنقدر بالا بود قلقلکم داد (فیلم)
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم