Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین افضلی سرمربی تیم فوتسال گهرزمین در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سیرجان آخرین بازی این تیم را دارای حساسیت بالایی دانست و اظهار داشت: از این جهت که ما باید می‌جنگیدیم برای قهرمانی و آنها هم برای صعود می‌جنگیدند و این مسئله کار را برای ما خیلی سخت می‌کرد و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با غیرت جنگیدند و‌ زحمت کشیدند و مزد زحماتشان را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما این صعود را به سیرجان بدهکار بودیم و خوشحال هستیم که در برابر مردم خونگرم سیرجان سرمان بالا ست و یک‌ تشکر جانانه از بازیکنانم دارم که در مرحله اول و دوم لیگ جنگیدندند و تلاش کردند تا این صعود صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتسال گهرزمین سیرجان در مورد کیفیت لیگ امسال گفت: لیگ دسته اول شرایط خاص خودش را دارد واقعا سخت است یعنی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد مشخص نیست کدام بازی پیروز می‌شوی و کدام بازی بازنده هستی اما در لیگ برتر شما شناخت خیلی خوبی از تیم‌ها دارید بازیکنان را می‌شناسید آنالیز خوبی دارید واقعا یک سال سختی بود و یک سال رویایی را بچه‌ها رقم زدند و با تمام وجود از آنها تشکر می‌کنم و الان بسیار خوشحال هستم.

شاکله تیم را حفظ می‌کنیم

محمد سلیمان‌زاده مدیرعامل باشگاه گهرزمین سیرجان نیز به خبرنگار ما گفت: ما اینجا کارمان تمام شد اما هنوز 2 بازی دیگر پیش رو داریم و برای ادامه راه، برنامه‌هایی را طراحی کردیم.

وی در مورد تقویت و حمایت تیم عنوان کرد: ما می‌دانیم لیگ برتر، میدانی سخت است و اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه خواهیم کرد و باید برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر مبارزه کنیم.

سلیمان‌زاده در مورد تقویت و حمایت تیم گهرزمین بیان داشت: باتوجه به اینکه زمان کمی برای جذب بازیکن در اختیار داریم سعی می‌کنیم شاکله تیم را حفظ کنیم زیرا عملکرد خوبی از خود نشان دادند و فقط در چند پست نیاز به تقویت هست که با نظر سرمربی تیم اقدام به جذب نفرات مورد نظر سرمربی خواهیم کرد و بهترین تصمیم را برای حضوری قوی در لیگ برتر خواهیم گرفت.

برای صعود هم‌قسم شده بودیم

امین شجاعی بازیکن تاثیرگذار تیم گهرزمین در مورد بازی اطهار کرد: بازی خوبی بود تیم ما از ابتدای فصل بسته شده بود و برای صعود به لیگ برتر و هم‌قسم شده بودیم که تلاش کنیم و مزد زحماتمان را با صعود به لیگ برتر بگیریم و خدا را شاکریم که تلاش بچه‌ها و کادر فنی نتیجه داد.

حمیدرضا زیدآبادی دیگر بازیکن گهر زمین نیز گفت: در واقع ما یک برنامه بلندمدت داشتیم ما از ابتدای فصل برای لیگ برتر بسته و آماده شد و خدا را شکر توانستیم در دو هفته مانده به پایان لیگ هم قهرمانی را مسجل کنیم و هم به لیگ برتر صعود کنیم.

مردم سیرجان لیاقت این قهرمانی را داشتند

مجید خزاعی دیگر بازیکن گهرزمین در باره صعود به لیگ برتر گفت: واقعا از صمیم قلب خوشحالم و این خوشحالی و حال خوب را تقدیم همه کارکنان مجموعه گهرزمین و مردم خوب سیرجان می‌کنم که لیاقت این قهرمانی را داشتند و برای این اتفاق ۹ ماه بچه‌ها زحمت کشیدند وامیدوارم که این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا لیگ برتر هم حرف‌هایی یرای گفتن داشته باشیم.

به گزارش فارس، گهر‌زمین سیرجان اولین تیم راهیافته در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور است و تیم دیگر در دو هفته دیگر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ برتر سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد که با برتری سه بر صفر سیرجانی‌ها همراه بود.

سعید سحرخیزان (۲۷)، روبرتو تورس (۷۸) و مسعود زائرکاظمینی (۸۶) برای گل گهر گلزنی کردند.

دو پاس گل و یک گل تورس کمک کرد تا گل گهر به راحتی در جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فصل جاری کشور راه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند