Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ورامین در این مراسم گفت: ورامین، یکی از مهمترین مناطق گردشگری  استان تهران است که با برخورداری از ده‌ها اثر تاریخی ثبت ملی شده، مناطق طبیعی بکر، روستاهای هدف گردشگری و همجواری با کویر مرکزی، از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه جذب گردشگر برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

ژیلا خدادادی افزود: توسعه صنعت گردشگری نفش مهمی در ارتقاء اقتصاد منطقه ایفا می‌کند و ورامین به دلیل برخورداری از زیرساخت‌های مناسبی همچین اقامتگاه‌های بومگردی روستایی و هتل‌های مجهز، امکان پذیرش مسافران و گردشگران را دارد و تلاش می‌شود تا با برگزاری برنامه‌های متنوع از جمله قطار گردشگری که در ایام نوروز انجام پذیرفت، ظرفیت‌های شهرستان به دوستداران طبیعت و آثار تاریخی معرفی شود.

وی با اشاره به اجرای نخستین دوره مسابقات سفر خانوادگی باعنوان کلوپ سافاری شرق استان تهران گفت: این دوره از مسابقات خانوادگی با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی انجام شده و طی آن ۳۰ دستگاه خودروی آفرود حرکت خود را از ورامین آغاز کرده و شرکت کنندگان به سمت شهرستان فیروزکوه حرکت می‌کنند و در پایان به گروه برتر جوایزی اهدا می‌شود.

در حاشیه این مسابقه خانوادگی، گروه امداد و نجات شرق استان تهران نیز افتتاح گردید.
ورامین با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
این شهرستان از ۴۰۰ اثر و محوطه تاریخی برخوردار است که از این تعداد، ۷۸ اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها گردشگری ورامین وزارت ورزش و جوانان مسجد جامع ورامین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری ورامین وزارت ورزش و جوانان گردشگری ورامین وزارت ورزش و جوانان مسجد جامع ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند

رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۵:۱۰ بامداد امروز در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان - زاهدان، در اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق ۲ نفر جان خود را از دست دادند. 

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یکدستگاه اتوبوس با یک وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی، خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و ۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 

وی با بیان این که علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است، گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم