Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عنایتی که در دو فصل و نیم سرمربی گری در هوادار نایب قهرمانی دور برگشت را در فصل نخست لیگ یک و در فصل دوم نیز صعود تاریخی به لیگ برتر را در کارنامه داشت،در سومین فصل حضور خود و در نخستین تجربه لیگ برتری هوادار موفق شد تیمی شگفتی ساز را روانه رقابت ها نماید و در پایان نیز ضمن بقا در لیگ برتر رتبه یازدهمی مسابقات را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا عنایتی که در روزهای گذشته خبر مذاکره جدی وی با مصطفی آجورلو بابت پذیرش سرمربی گری استقلال منتشر شد و در ادامه نیز با پیشنهاد دیگری از سوی نساجی قهرمان جام حذفی در فصل گذشته رو به رو شده است اما کماکان به عنوان جدی ترین گزینه سکان داری فنی هواداری ها در فصل آینده قلمداد می شد که دقایقی پیش در گپ و گفتی کوتاه از جدایی قطعی و رسمی خود از هوادار خبر داد.

رضا عنایتی همچنین از اعتماد و حمایت های سید ایمان میری مالک باشگاه هوادار و محمدمحمد اسماعیلی رییس هیات مدیره باشگاه هوادار قدردانی نمود و برای آبی بنفش ها در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.

258 258

کد خبر 1641987

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر بیست و یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور قبل از آغاز تمرین امروز چهارشنبه تراکتور، «حمید مطهری» را به عنوان دستیار اول سرمربی به اعضای تیم معرفی کرد.

مطهری در حالی به عنوان دستیار اول سرمربی بعدی مشخص شده است که گفته می‌شود یحیی گل محمدی قرار است هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما هنوز اسمی از او برده نشده است. حالا باید دید آیا مطهری با حضور هر سرمربی دیگری قرار است همین پست را برای فصل آینده داشته باشد یا ادامه همکاری او به نظر سرمربی بعدی بستگی دارد.

شایان ذکر است مطهری روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای نخستین بار هدایت رسمی تراکتور را مقابل ذوب آهن اصفهان در جام حذفی بر عهده می‌گیرد.

کد خبر 6088100

دیگر خبرها

  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!