Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:52:48 GMT

وزیر ارشاد: مسجدمحوری، سیاست محوری دولت سیزدهم است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۰۰۵۶

وزیر ارشاد: مسجدمحوری، سیاست محوری دولت سیزدهم است

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی، روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرضا که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، افزود: دولت برای تحقق شعار مسجدمحوری هدف و برنامه دارد.

وی اظهار داشت: تححق  شعار مسجدمحوری با همراهی مردم در دوره همین دولت محقق خواهد شد و برکات و آثار ارزشمند آن را بزودی شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان، توسعه و آبادانی اماکن دینی و مذهبی را نیز دستور کار محوری وزارت متبوع خود و دولت مکتبی و مردمی سیزدهم برشمرد و افزود: امروز رویکرد رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور ولایی ایران اسلامی نیز بر همین مبنا استوار است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: موضوع احداث یک خیمه بزرگ در امامزاده شاهرضا از سال ها قبل در این آستان نورانی مطرح بوده است که ما در  دولت سیزدهم آن را پیگیری خواهیم کرد و به سرانجام خواهیم رساند.

وی که بعنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور در سفر استانی به شهرستان شهرضا سفر کرده است، افزود: این امامزاده قُطب فرهنگی شهرضا و محل مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و فکری این خطه محسوب می شود.

به گزارش  ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود، صبح امروز پنجشنبه وارد اصفهان شدند. 

در سفر رییس جمهور به اصفهان ۲۲ عضو هیات دولت، وی را همراهی می‌کنند و بعنوان نماینده تام الاختیار ایشان، ضمن بازدید از طرح های در حال اجرا و نیمه تمام در شهرستان‌های استان برای رفع مشکلات عمومی و سامان بخشی به دشواری‌های مُبتلابه همگانی در قالب ضوابط و قوانین جاری می‌کوشند.

برای سفر یکروزه رییس جمهور، بازدید از مناطق مختلف استان، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نُخبگان، شرکت در شورای اداری استان و حضور در نشست خبری، برنامه‌ریزی شده است.

شهرستان شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها شهرضا مسجد سفر استانی سمیرم دولت سیزدهم پروندهٔ خبری بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور و حضور در دیار نصف جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرضا مسجد سفر استانی شهرضا مسجد سفر استانی سمیرم دولت سیزدهم رییس جمهور سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی استان در دولت سیزدهم خبر داد.

ابوطالب شفقت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد با اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه‌های خدمات درمانی در لرستان و توجه به همه شهرهای استان گفت: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در لرستان مطلوب است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره برداری شده است، افزود: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۶.۵ برابر قبل بوده که این روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار، شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی لرستان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ‌زنی بیمارستانی در سطح این شهرستان با حضور رئیس جمهور یا نمایندگان آیت‌الله رئیسی باشیم.

استاندار لرستان افزود: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت افزود: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع بزرگ بهداشتی درمانی است که شامل اسکان بیماران و همراهان آنهاست و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رئیس جمهور باشیم؛ بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد