Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته اختلالی در سیستم مخابراتی حومه سازمان بهشت حضرت زهرا (س) پیش آمد و در پی این اختلال، شهروندان مشکلاتی برای تماس با واحد آمبولانس‌های سازمان بهشت حضرت زهرا (س) داشتند که بلافاصله اقدامات برای رفع این اختلال آغاز و با پیگیری‌های فنی صورت گرفته، مشکل رفع شد.

بنا بر این گزارش، در ماه‌های گذشته در چند نوبت شاهد اختلال کابل‌های مخابراتی مناطق پیرامونی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) بودیم که همین امر اختلالاتی را در سیستم پاسخگویی سازمان هم ایجاد می‌کرد اما در حال حاضر هیچ اختلالی در سامانه مخابراتی سازمان بهشت حضرت زهرا (س) وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان و بیمارستان‌ها برای دریافت خدمات آمبولانسی با شماره‌های ۵۵۲۲۹۶۹۰-۴ و ۸۸۹۰۱۲۲۶-۹ تماس می‌گرفتند که این شماره‌ها پس از اختلال ایجاد شده در شب گذشته، برای مدت زمان کوتاه پاسخگو نبودند، اما همکاران ما در سازمان بهشت حضرت زهرا (س) و با هماهنگی با مخابرات منطقه، و از طریق انتقال تماس این مشکل رفع شده است.

در حال حاضر تنها شماره چهار رقمی ۱۵۳۰ امکان پاسخگویی به شهروندان را ندارد و شهروندان می‌توانند با شماره‌های ۵۵۲۲۹۶۹۰-۴ و ۸۸۹۰۱۲۲۶-۹ با بخش‌های مختلف سازمان تماس حاصل کنند.

کد خبر 683802 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران سازمان‌ بهشت‌ زهرا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهردارى تهران تهران سازمان بهشت زهرا سازمان بهشت حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد

حمید رضا عابدی  گفت: در ۷۲ ساعت گذشته و از زمان وقوع حادثه سیلاب در شهر زاهدان، در تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و تقاضای کمک مبنی بر گرفتار شدن در سیلاب، ناجیان آتش نشانی زاهدان در بیش ۳۴۴ مورد حادثه به کمک شهروندان شتافتند.

وی عنوان کرد: همزمان با بروز سیلاب ۷۲ ساعت گذشته و آمادگی سازمان آتش نشانی زاهدان با توجه به برگزاری جلسات بحران و تاکیدات شهردار، آتش نشانان زاهدان به صورت فعال در کنار مردم در فرآیند امدادرسانی حضور داشتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان با بیان اینکه عمده اقدامات انجام شده از سوی آتش نشانان در شهر مربوط به تخلیه آب از منازل و معابر بود، گفت: آتش نشانان با تمامی امکانات موجود به کمک این افراد رفتند و همچنان نیز در حال بازدید ایمنی از برخی از منازل در معرض آب در سطح شهر زاهدان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر