Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:02:37 GMT

قاتل جوان ۲۰ ساله حاجی‌آبادی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۰۱۸۸

قاتل جوان ۲۰ ساله حاجی‌آبادی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ روح‌اله عبدالهی فرمانده انتظامی حاجی‌آباد ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه جوانی ۲۰ ساله در یکی از روستاهای شهرستان حاجی‌آباد و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در صحنه و تحقیقات میدانی صورت گرفته هویت قاتل که سابقه شرارت داشته و در امر خرید و فروش مسلحانه مواد مخدر فعالیت داشت شناسایی و مشخص شد متهم پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلوم متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی حاجی‌آباد تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این متهم فراری ادامه داشت تا اینکه سرنخ‌هایی از تردد مجدد قاتل به حاجی‌آباد به دست آمد و ماموران تلاش خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری این قاتل آغاز کردند.

عبدالهی بیان داشت: پس از پیگیری و تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه و محل تردد قاتل فراری را در یکی از روستاهای دور دست این شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از یک ماه فرار از چنگال قانون و عدالت دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمادگی، هوشیاری و اشرافیت پلیس در جای جای استان و شهرستان، مجرمان و هنجارشکنان هیچگاه نمی‌توانند از مجازات قانونی فرار کنند و پلیس با اینگونه افراد با قاطعیت و برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: قاتل هرمزگان حاجی آباد حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجف علی بارانی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090918

دیگر خبرها

  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان