Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدیدی که رئیس جمهور از هسا داشتند، بودجه‌ای برای این مجموعه در نظر گرفته شد تا با استفاده از آن به نیت امام رضا(ع) هشت فروند هواپیمای مسافربری تولید شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حاجی‌دلیگانی امروز- پنج‌شنبه بیست‌وششم خردادماه- در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر که با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور امروز با حضور در استان اصفهان از شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) در شاهین‌شهر بازدید کرد و از اقدامات صورت گرفته در این مجموعه ابراز رضایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در بازدید از هسا دستور داد که بودجه‌ای در اختیار این مجموعه قرار داده شود تا با استفاده از آن به نیت امام رضا (ع) هشت فروند هواپیمای مسافربری تولید شود، افزود: هم اکنون چهار فروند هواپیمای باری در دست تولید است و قرار است چهار فروند هواپیمای مسافربری دیگر نیز تولید شود.

حاجی‌دلیگانی مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار را نجیب، خون‌گرم، زحمت‌کش، باسواد و ولایی دانست و گفت: برخی از مسائل در سطح ملی وجود دارد و با توجه به رفت‌وآمدهای هیأت‌های مختلف به کشور، دوران طلایی برای ایران در حال شکل‌گیری است.

حاجی‌دلیگانی افزود: اگرچه جراحی اقتصادی در حال حاضر برای مردم سخت است، اما اگر این اتفاق توسط دولت انجام نمی‌شد، کشور از لحاظ اقتصادی به سقوط می‌رسید، زیرا دیگر توان ادامه این روند وجود نداشت و این جراحی اقتصادی برای کشور نیاز بود.

وی یادآور شد: رئیس جمهور جرأت، اخلاص و صداقت برای جراحی اقتصادی داشت، اما از برخی وزرا و مدیران که کار خود را به موقع انجام نمی‌دهند، گله‌مند هستیم. گاهی تصمیم‌سازها به تصمیم‌گیران اطلاعات غلط می‌دهند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی ایستادند که کار به درستی پیش نرود در صورتی که اصل کار درست است، افزود: تمام دغدغه‌ها و گرانی‌ها به دلسوزان دولت منعکس می‌شود و هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد.

وی، مشکل بازار ارز را نبود مدیریت دانست و تصریح کرد: در مقطعی فروش نفت کشور کاهش پیدا کرد، اما دوباره روند صعودی را طی می‌کند و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

حاجی‌دلیگانی اضافه کرد: مردم مطمئن باشند ما به عنوان نماینده مردم با کسی تعارف نداریم و وظیفه داریم آنچه را می‌بینیم بیان کنیم و از رئیس‌جمهور، اعضای کابینه و ابزارهای نظارتی برای حل مشکلات کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰ محور از نیازهای دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و روستاها و بخش‌های آنها را به معاون اجرایی رئیس‌جمهور منعکس کرده‌ایم و رئیس‌جمهور برای حل این مشکلات دستوراتی را صادر کرده است، گفت: در شهرستان شاهین شهر و میمه ۱۵ مورد مصوب شده و بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده و هم چنین به ۱۹ پروژه پیشنهادی در حوزه شهرستان برخوار نیز اعتباری بالغ بر ۲۴۷ میلیارد تومان در جداول اعتباری اختصاص پیدا کرده است.

کد خبر 582226

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی شاهین شهر هواپیما سازی ایران سفر استانی رئیس جمهور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فروند هواپیمای حاجی دلیگانی رئیس جمهور شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند. مردم من شهادت می‌دهم رئیس جمهور تنها در برابر این مراسمی که من اکنون صحبت می‌کنم قرار گرفته تا حمایت کند.

به گزارش مهر، فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می‌بندد و یکی از تهمت‌هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

او تاکید کرد: معمولا هیچ رئیس جمهوری از این کار‌ها انجام نمی‌دهد، چون اعتقاد دارد باید کاری کند که رای داشته باشد حتی اگر این رای ضربه به دین باشد، ولی این رئیس جمهور این حساب را نکرده و ایستاده تا حیا، دین، عفت در جامعه ساری و جاری باشد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت‌های خود عمل نمی‌کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهاد‌ها بخواهند به ماموریت‌های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد و می‌بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده‌ای در عرصه حجاب و عفاف باید‌ها و نباید‌ها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می‌کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.

وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید/ قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران