Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@16:19:28 GMT

جنجالی تازه در ماجرای حمله طرفداران ترامپ به کنگره

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۰۲۹۳

جنجالی تازه در ماجرای حمله طرفداران ترامپ به کنگره

کمیته قضایی رسیدگی به حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره ویدئویی را منتشر کرد که در آن یک نماینده جمهوری خواه، بخش‌های مختلف ساختمان کنگره را یک روز پیش از وقوع حمله، به گروهی از عکاسان نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، کمیته قضایی رسیدگی به حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره در جلسه امروز خود برای رسیدگی به این موضوع، ویدئویی را منتشر کرد که در آن، «بری لودرمیلک» نماینده جمهوری خواه ایالت جورجیا، بخش های مختلف ساختمان کنگره را یک روز پیش از وقوع حمله، به گروهی از عکاسان نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این ویدئو، لودرمیلک بخش های ممنوعه ساختمان کنگره مانند نردبان ها و پلکان ها و تونل های موجود در مجموعه ساختمان های کنگره را به گروهی از عکاسان نشان داده و آنها نیز از تمام این بخش ها عکس برداری کرده‌اند.

در پی انتشار این ویدئو، کمیته تحقیق خواستار پاسخگویی لودرمیلک در این باره شده اما وی تاکنون از انجام هر گونه مصاحبه در این باره خودداری کرده و انجام هر اقدام نادرست را انکار کرده است.

بنی تامپسون رئیس این کمیته اظهار کرد رفتار این گروه عکاس سوالاتی را مطرح می کند زیرا آنها از نقاط امنیتی ممنوعه ساختمان و دیگر بخش هایی که به طور معمول به توریست ها نشان داده نمی شود، عکس برداری کرده اند. علاوه بر این، آنها در روزی به مجموعه دعوت شده و عکس برداری کرده اند که بازدید از آنجا بر روی عموم مردم بسته بوده است.  

این در حالی است که پلیس کنگره این هفته در نامه ای به جمهوری خواهان اعلام کرد که پس از بررسی دقیق دوربین های نظارتی پیش از حمله هیچ حرکت مشکوکی مشاهده نشده است. بری لودرمیلک نیز روز بعد محوطه بیرونی ساختمان کنگره را به عکاسان نشان داده است.

تامپسون در نامه ای به لودرمیلک ابراز امیدواری کرده که وی هنگام حضور در کمیته برای پاسخگویی درباره این موضوع، مدارک مستندی را ارائه دهد زیرا وی تاکنون انجام هر عمل اشتباهی را انکار کرده بود اما در حال حاضر باید پاسخگو باشد.

علاوه بر این، در ویدئوی دیگری، فردی ناشناس در روز ۶ ژانویه با در دست داشتن یک میله پرچم با انتهای تیز و برنده به سمت ساختمان کنگره حرکت می کند. کمیته دریافت فردی که این ویدئو را تهیه کرده یکی از عکاسانی بوده که روز قبل از حادثه، به همراه لودرمیلک از ساختمان کنگره عکس بردای کرده است.

اعضای کمیته تحقیقات قضایی آمریکا دو روز پیش، پس از انجام تحقیق درباره حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره، اعلام کردند مدارک کافی برای طرح اتهامات جنایی علیه دونالد ترامپ وجود دارد.

اعضای این کمیته پس از انجام تحقیقات گسترده و ارسال این مدارک برای وزارت دادگستری خاطرنشان کردند رئیس جمهور مغلوب در انتخابات ۲۰۲۰، سعی داشته به رغم مدارک و مستندات و توصیه مشاوران در پذیرش شکست در انتخابات، نتیجه آن را به نفع خود تغییر دهد.

آدام شف از اعضای کمیته تحقیق اظهار کرد به محض آنکه این مدارک توسط وزارت دادگستری بررسی شود، درباره گناهکار بودن ترامپ یا هر فرد دیگری که در این حادثه دست داشته باشد، تصمیم گیری می شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت ساختمان کنگره دونالد ترامپ کمیته قضایی وزارت دادگستری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت حمله طرفداران ترامپ ساختمان کنگره عکاسان نشان بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌

 سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

* ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

* بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

* انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • شباهت در اسم و چهره؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟ | ماجرای فیلم جنجالی