Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی شهرستان اردل با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

در این مراسم، از کشاورزان نمونه اجرای شبکه آبیاری نوین، کارآفرین برتر زن روستایی، مسئول مرکز خدمات جهاد کشاورزی برتر و مروج نمونه تجلیل بعمل آمد.

آقای خسروی مدیر جهادکشاورزی اردل گفت: انتخاب نمونه‌های بخش کشاورزی به عنوان روش ترویجی و با هدف الگو سازی از بهره برداران موفق در بهره وری مطلوب از منابع تولید برای سایر تولید کنندگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای بیش از ۱۹۸ هکتار سامانه نوین آبیاری با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال گذشته صورت گرفت.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از طرح کشاورزی در هفشجان+تصاویر

همچنین بیش از ۴۰۰ میلیون تومان جهت گودبرداری و احداث باغ در شهرستان از محل اعتبارات بلاعوض دولتی هزینه شده است.

پرداخت ۲۳ میلیارد تومان در حوزه دامدار کارت در سال گذشته، ارسال ۱۶۷ پرونده سرمایه در گردش و جذب بیش از دو میلیارد تومان اعتبار در امسال در حوزه امور دام، جذب ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار در سال گذشته، معرفی یک فقره پرونده کلینیک دامپزشکی از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه امور دام شهرستان می‌باشد.

۵۵ فقره نظارت بر طرح‌های واگذار شده، ۵ فقره واگذاری ملی، آزاد سازی بیش از دو هزار هکتار از اراضی به نفع مردم از اقدامات انجام شده در حوزه امور اراضی است.

ارائه ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کشت گیاهان دارویی و پرداخت ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات جهت احداث گلخانه و کارگاه قارچ از دیگر اقدامات در پارسال و امسال است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی آبیاری نوین میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور

ایسنا/کرمان فرماندار راور گفت: بارندگی روزهای گذشته در مجموع حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی، راه‌ها و دام شهرستان وارد کرده است.

رضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره خسارت اولیه ناشی از بارش‌های اخیر در شهرستان راور اظهار کرد: ۱۴ رشته قنات در این بارش‌ها آسیب دیده که ارزش ریالی آن چهار میلیارد تومان برآورد شده می‌شود.

وی با اشاره به خسارت پنج میلیارد تومانی به کانال و لوله‌های آب کشاورزی افزود: بارندگی روزهای پایانی هفته گذشته ۹ میلیارد ریال به مزارع گندم، استخرهای ذخیره آب و تعدادی دام خسارت زده است.

فرماندار راور با اشاره به آسیب ۲۰ هکتار باغ زیتون و پسته با برآورد اولیه یک و نیم میلیارد تومان بیان کرد: ۲۰۰ کیلومتر راه‌های عشایری شهرستان تخریب شده است. 

وی با اشاره به تخریب بندهای انحرافی در سطح شهرستان راور در بارش‌های روزهای گذشته گفت: جمع کل خسارت اولیه در این بخش بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

عباسی خسارت بارندگی و سیلاب به ابنیه راهداری از جمله پل‌ها، روکش آسفالت و شانه جاده‌ها در شهرستان راور را ۱۵۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: خسارت نوسانات دمایی و عدم تامین نیاز سرمایی در ۶۰۰۰ هکتار از باغات پسته شهرستان به ویژه رقم کله قوچی نیز باعث ریزش بیش از ۶۰ درصد جوانه‌های گل پسته شده که برآورد خسارت به میزان ۱۴۴۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور