Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا منتظری ظهر پنجشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۱۶ درصد از در آمد مالیاتی چهارمحال و بختیاری از حقوق کارمندان تأمین می‌شود، اظهار کرد: طی سال گذشته ۶۴ میلیارد تومان مالیات از مشاغل دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه طی سه ماه گذشته ۱۸ هزار اظهارنامه مالیاتی در استان تکمیل شده است، عنوان کرد: ۸۵ درصد از این افراد حقیقی و حقوقی از ماده تبصره ۱۰۰ استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری رویکرد این اداره به سمت و سوی مردم داری و عدالت محوری حرکت کرده است، مطرح کرد: هر اتفاقی را نمی‌توان فرار مالیاتی دانست.

منتظری با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۱ درآمد مالیاتی چهارمحال و بختیاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: با پیگیری انجام گرفته این مهم به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کاهش یافت.

وی به معوقات مالیاتی استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۸۸۹ میلیارد تومان معوقه مالیاتی در استان وجود دارد که پیگیر وصول آن‌ها هستیم.

درآمد مالیاتی چهارمحال و بختیاری کمتر از نیم درصد درآمد مالیاتی کشور است

سرپرست امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری به سو استفاده برخی افراد سود جو از کارت بازرگانی افراد نیازمند اشاره کرد و اعلام کرد: ۶۴۰ میلیارد تومان معوقه مالیاتی این فعالیت‌ها می‌باشد که افراد سودجو در حال شناسایی و معرفی به دستگاه قضائی است.

منتظری تصریح کرد: افرادی که فعالیت اقتصادی آن‌ها حدود پنج میلیارد تومان است می‌توانند از ماده تبصره ۱۰۰ استفاده کنند.

وی با تاکید بر دریافت مالیات از خانه‌های خالی، گفت: اطلاعات این منازل باید توسط وزرات راه و شهرسازی، شهرداری، ثبت اسناد و املاک به اداره امور مالیاتی داده شود.

سرپرست امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اشخاص حقیقی و حقوقی ثبت اظهار نامه مالیاتی خود را به لحاظت پایانی موکول نکنند، اظهار کرد: احتمال تمدید زمان ثبت اظهارنامه مالیاتی تا ۱۵ تیرماه وجود دارد.

منتظری عنوان کرد: درآمد مالیاتی چهارمحال و بختیاری کمتر از نیم درصد درآمد مالیاتی کشور است.

کد خبر 5515769

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی فرار مالیاتی معافیت مالیاتی اظهارنامه مالیاتی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی بیرجند اردبیل مشهد آمار کرونا ایلام ویروس کرونا کشاورزی جهرم اصفهان شیراز مالیاتی چهارمحال و بختیاری میلیارد تومان درآمد مالیاتی امور مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری