Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از وبگاه دولت انگلیس، وزارت امور خارجه انگلیس امروز پنجشنبه به بهانه تحولات اوکراین تحریم‌ های جدیدی را علیه تعدادی از مقامات ارشد دولت روسیه وضع کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه انگلیس در این باره آمده است که «ماریا لووا- بلوا» (Maria Lvova-Belova) کمیسر حقوق کودکان روسیه به بهانه دخالت ادعایی در انتقال اجباری کودکان اوکراینی به روسیه تحریم شده است!

لندن در این خصوص مدعی شد: وی متهم است که انتقال ۲ هزار کودک آسیب پذیر از مناطق لوهانسک و دونتسک و وضع سیاست‌ های جدید برای پذیرش آن‌ ها به فرزندخواندگی در روسیه را تسهیل کرده است!

بر اساس بیانیه مذکور افراد ذیل در لیست تحریم های وزارت امور خارجه انگلیس قرار گرفته‌اند:

«پاتریارک کریل» (Patriarch Kirill) رئیس کلیسای ارتدکس روسیه، به بهانه حمایت از عملیات ویژه در اوکراین

«سرگئی ساووستیانوف» (Sergey Savostyanov) معاون دومای مسکو و عضو نخبگان سیاسی پوتین به بهانه حمایت علنی از عملیات ویژه

«الکسی ایسایکین» (Alexey Isaykin) رئیس و عضو هیأت مدیره گروه Volga-Dnepr، به بهانه عقد قرارداد با دولت روسیه برای ایجاد پل های هوایی به منظور حمل کالاهای حیاتی

۴ سرهنگ نظامی از یک پایگاه به بهانه کشتن، ارتکاب تجاوز و شکنجه غیرنظامیان در بوچا

اعضای به اصطلاح «کمیته نجات برای صلح و نظم» به بهانه همکاری با ارتش روسیه برای حمایت از تصرف خرسون

در ادامه این بیانیه آمده است که «لیز تراس» وزیر امور خارجه انگلیس در این باره ادعا کرد: ما امروز عاملان جنگ پوتین را هدف قرار می‌ دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در دفاع از آزادی و دموکراسی و ادامه فشار بر پوتین تا زمانی که اوکراین موفق شود خسته نخواهیم شد!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انگلیس روسیه امور خارجه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد

رئیس اقلیم کردستان عراق در راس هیئتی از مقامات این اقلیم، برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات ایرانی وارد تهران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقلیم کردستان، وارد تهران شد.

ناظم دباغ، نماینده اقلیم کردستان در تهران، درباره این سفر گفت: رئیس اقلیم کردستان عراق، به همراه هیئتی عالی رتبه از جمله، "شیخ جعفر شیخ مصطفی"، معاون رئیس اقلیم کردستان، "مصطفی سید قادر" معاون رئیس اقلیم کردستان، "دلشاد شهاب" مشاور ارشد رئیس اقلیم کردستان، "ریبر احمد" وزیر امور داخلی اقلیم کردستان، "فوزی حریری" رئیس دیوان، "عبدالله آکره‌ای" مشاور رئیس اقلیم کردستان در امور ایران و چند مقام دیگر، ظهر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه جاری وارد تهران شد. 

وی افزود: قرار است در این سفر رسمی، رئیس اقلیم کردستان با مسئولان ارشد ایرانی، وزیر امور خارجه دیدار و رایزنی می‌کند.

نماینده اقلیم کردستان در تهران، در مورد اهداف سفر "نچیروان بارزانی" به ایران گفت: رئیس اقلیم کردستان، با هدف تقویت روابط دو جانبه ایران و اقلیم کردستان، بررسی مهمترین مسائل منطقه، گسترش روابط تهران و اربیل به  تهران سفر کرده و با مقامات عالی رتبه ایران، دیدار و گفت وگو می‌کند.

بارزانی: به توافق با ایران پایبندیم/ نمی‌خواهیم که اقلیم منبع تهدیدی برای همسایگان باشدبارزانی: اربیل به توافق امنیتی بین بغداد و تهران پایبند است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • ناتو برای درگیری با روسیه آماده می شود؟ | پشت پرده رزمایش‌های ۴ماهه مدافع استوار
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس