Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل بهاران واقع در منطقه ۱۷ شهرداری تهران، با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ به نام شهید امنیت محمدعلی بایرامی نام گذاری شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایران اکونومیست، شهردار منطقه ۱۷ ابتدای این مراسم با اشاره به مطالعه زندگی نامه این شهید عزیز گفت: این شهید والامقام در شب شهادت حضرت زهرا(س) به شهادت رسید و با مطالعه زندگی نامه ایشان به شدت منقلب شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا شنگی افزود: شهید بزرگوار انگشتری برای هدیه روز مادر برای مادرشان خریداری کرده بودند که قبل از تقدیم هدیه،به شهادت رسیدند. در همین جا به مقام والای این مادر شهید عرض احترام می کنیم  و باور و عقیده داریم مزد صبر و زحمات خود را از خانم حضرت زهرا(س) خواهند گرفت.

وی با اشاره به ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در این دور از شورای شهر، بسیار مورد توجه بوده، بحث نام گذاری معابر و بوستان های شهر تهران به نام شهدا است که در سنوات گذشته در این خصوص کوتاهی شده بود.

شهردار منطقه ۱۷ اظهار داشت: خانواده شهید بایرامی دو سال و نیم برای نام گذاری یکی از معابر منطقه ۱۷ به نام فرزند شهیدشان پیگیری کرده بودند که الحمدالله توفیق این نام گذاری نصیب اعضای شورای شهر ششم شد و نوکری مابقی اقدامات نام گذاری بر عهده حقیر و دیگر عزیزان مدیریت شهری قرار داده شد که باعث افتخار است. 

 

به زودی کلنگ احداث کلانتری جدید در منطقه ۱۷ زده خواهد شد

وی با بیان اینکه منطقه ۱۷ مزین به نام و یاد چهار هزار شهید گرانقدر است، تصریح کرد: پل بهاران یک پل فرامنطقه ای بین منطقه ۱۷ و ۱۸ است و از زحمات خالصانه شهردار منطقه ۱۸ تشکر می کنم که موافقت کردند این پل به نام شهید بایرامی نام گذاری شود و در آینده ای نه چندان دور، کلنگ احداث یک کلانتری جدید در منطقه ۱۷ زده خواهد شد.

یکی از سخت ترین مقوله های امنیت، مقابله با دشمن داخلی است 

در ادامه مراسم سید احمد علوی عضو کمیسیون شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ  اظهار داشت: امنیت مقوله مهمی است و یکی از سخت ترین مقوله های امنیت، زمانی است که در داخل با دشمن مواجه می شویم؛ چرا که مواجهه با دشمن در داخل که از درون علیه امنیت جامعه برنامه ریزی کرده، کار خیلی سخت و غیرقابل تصوری است. در اینجا نیروهای حافظ امنیت از جان و آبرو مایه می گذارند تا امنیت ما را حفظ کنند. 

وی با اشاره به حوادث خیابان پاسداران در ناآرامی های اسفندماه سال ۹۶، گفت: واقعه تلخی در این خیابان رخ داد که منجر به شهادت تعدادی از عزیزان شد که از مقوله امنیت سخت است. دست تک تک نیروهای انتظامی را می بوسم که برای حفظ امنیت شهر و کشور تلاش می کنند. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قدردان همه عزیزانی هستیم که برای امنیت مردم و شهر تلاش می کنند گفت: از دست دادن جوان بسیار سخت است. بنابراین برای کسانی که برای این شهر و امنیت آن تلاش می کنند و جان خود را فدا می کنند، حرمت ویژه قائل باشیم، دست تک تک خانواده های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و امنیت را که در دوره ای مظلوم واقع شدند را می بوسم. روح شهید حاج قاسم سلیمانی شاد که توجه و آگاهی نسبت به این شهدا را بالا برد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مزین شدن معابر و خیابان های شهر با نام شهدا کمیسیون نام گذاری و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به وظیفه خود در این خصوص عمل می کند.
 

در ادامه مراسم فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز گفت: در مکان و منطقه مقدسی ایستاده ایم که بیش از چهار هزار شهید والامقام برای حفاظت و مراقبت از نظام و جمهوری اسلامی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سردار حسین رحیمی افزود: دشمنان از همان روز اول با دین اسلام مبارزه کردند و تلاش کردند این دین جان نگیرد؛ اما در تمام ۱۴۰۰ سالی که از دین اسلام می گذرد، مردان و زنان دلاوری بودند و هستند که از آرمان ها و اندیشه های اسلام دفاع کرده، از ائمه اطهار و فرزندان گرانقدرشان گرفته تا امروز که شهدای عزیز ما در این مسیر تلاش کرده اند.

وی با بیان اینکه از قبل و پس از شروع جریانات انقلاب، چه مردان بزرگی بوده که برای اسلام جان فشانی کردند گفت: در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی نیز توطئه های بسیاری علیه انقلاب اسلامی شکل می گرفت که همواره بزرگ مردانی مقابل آنها ایستادگی کردند که با شروع جنگ تحمیلی علیه کشور عزیزمان، اولین شهدا متعلق به فراجا بود که در نقطه صفر مرزی به شهادت رسیدند.

سردار رحیمی ادامه داد: در طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا الان، عزیزانی از بسیج و نیروهای مسلح و سایر ارگان ها با رشادت و مردانگی از انقلاب دفاع کردند که یکی از آنها شهید بایرامی بوده است.
شهدا گلچین شده هستند.

وی با اشاره به حادثه خیابان پاسداران در سال ۹۶، گفت: بیش از یک ماه با این فرقه ظاله زبان نفهم و کج فهم و بی دین مذاکره و ایستادگی کردیم که از طریق قانونی حرکت کنند که این از مظلومیت نظام جمهوری اسلامی است و در جریان این حادثه چندین نفر از همکاران ما شهید و مجروح شدند. اگر همین اتفاقات در کشورهای دیگر می افتاد، پلیس با کوچکترین تحرک، سخت ترین برخوردها را با آنها می کرد.

سردار رحیمی با اشاره به شهدا از ابتدای انقلاب تا جنگ تحمیلی و پس از آن، تصریح کرد: برای زنده ماندن اسلام ناب محمدی(ص) باید بهترین ها را تقدیم کرد که این بهترین ها گلچین می شوند، شک نکنید شهدا انتخاب شده هستند و خانواده شهدا بیشتر این مسئله را درک می کنند، امروز فرزندان شما در فراجا با تمام قدرت و با اخلاص و گمنامی برای دفاع از آرمان ها و ارزش  های انقلاب اسلامی و نظام سربلند جمهوری اسلامی ایران و در مسیر سربازی ولایت امر جان فشانی می کنند که بسیاری از آنها دیده نمی شود.

وی با اشاره به نام گذاری معابر و خیابان های شهر تهران به نام شهدا، گفت: کاری که شورای اسلامی شهر تهران که شورایی انقلابی و متدین است و معبار و خیابان های شهر تهران را مزین به نام شهدا می کند، کار کمی نیست. مقام معظم رهبری می فرمایند که زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا کمتر از مقام شهدا نیست. 

در ادامه مراسم پدر شهید امنیت محمدعلی بایرامی گفت: از اینکه کوچه ها و معابر را با نام شهدا مزین می کنید، تشکر می کنم.

مراسم نام گذاری پل بهاران به نام شهید امنیت «محمدعلی بایرامی» با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران، سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس پلیس پیگیری تهران بزرگ، سردار یونس عبدی رییس مرکز امور ایثارگران فراجا،تاجیک معاون منابع توسعه بنیاد شهید ،اقدامی معاون بنیاد شهید تهران بزرگ،لطفی دبیر کنگره شهدای استان تهران،سرهنگ حسن زاده فرمانده سپاه حبیب بن مظاهر، سرهنگ تیموری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر، عظیم گل محمدی رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۷، سرهنگ جعفری رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر، سرهنگ صالحی رئیس کلانتری امامزاده حسن(ع)، جمعی از مدیران شهری منطقه ۱۷، روحانیون معظم منطقه، خانواده های شهدا و مردم شهید پرور در بوستان الهادی برگزار شد.
 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شهر تهران ، شهدا ، پلیس تهران بزرگ

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهر تهران شهدا پلیس تهران بزرگ فرمانده انتظامی تهران بزرگ شورای اسلامی شهر تهران محمدعلی بایرامی انقلاب اسلامی شهردار منطقه نام شهید شهید امنیت پل بهاران نام گذاری نام شهدا منطقه ۱۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در همایش روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: خلیج فارس هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امنیتی و دفاعی در برد جهانی و بین‌المللی بسیار دارای اهمیت است.

وی به پیشرفت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه شاهد دستیابی به دستاوردهای بسیار بزرگی در عرصه نظامی و دفاعی هستیم و رینگ دفاعی ایران اسلامی تقویت شده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: ایران اسلامی در زمین، هوا، دریا، فضا و… دارای اقتدار و امنیت بسیار بزرگی است و هر کشوری بخواهد کوچک‌ترین اقدامی علیه امنیت کشور ما انجام دهد با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود.

وی ادامه داد: منطقه خلیج فارس برای دنیا دارای اهمیت است و هر حادثه‌ای در خلیج فارس رخ دهد بر اقتصاد دنیا تأثیرگذار است و هرچقدر امنیت بیشتری در خلیج فارس برقرار شود باعث افزایش امنیت جهانی می‌شود.

سردار رزمجو بیان کرد: تاکنون این امنیت به خوبی در خلیج فارس برقرار شده است و ترانزیت و حمل و نقل به خوبی در خلیج فارس انجام می‌شود و امیدواریم شاهد تداوم این امنیت باشیم.

کد خبر 6091936

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است