Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:12:26 GMT

تاکید ضرغامی بر تکمیل پروژه متروی بهارستان _ اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۰۷۱۷

تاکید ضرغامی بر تکمیل پروژه متروی بهارستان _ اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که در قالب بیست و پنجمین سفر هیأت دولت در اصفهان حضور دارد و به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان اصفهان به سر می‌برد در ادامه برنامه‌های بازدید خود به شهر بهارستان رفت. او در ادامه برنامه‌های خود همراه با علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، زهرا شیخی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان و جمعی از مدیران شهری از ادامه عملیات احداث متروی اصفهان به بهارستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغامی در این بازدید گفت: با توجه به این‌که جمعیت فعلی بهارستان صد هزار نفر است و پیش‌بینی‌ها حاکی است این جمعیت تا دو برابر جمعیت فعلی قابل افزایش است، مسئولان استان در این شهر در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب به‌منظور توسعه متوازن این شهر هستند.

وی تاکید کرد: درصد قابل‌توجهی از جمعیت فعالی بهارستان در اصفهان شاغل هستند، لذا می‌طلبد رفت‌وآمد این شهروندان به اصفهان تسهیل شود، به همین منظور همیاری دولت و مسئولان محلی در تکمیل ادامه خط متروی اصفهان به بهارستان می‌تواند نقش مهمی در توسعه بهارستان ایفا کند.

کد خبر 5516144

منبع: مهر

کلیدواژه: عزت الله ضرغامی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری بهارستان بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد اردبیل بیرجند آمار کرونا ایلام کشاورزی ویروس کرونا جهرم اصفهان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد