Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۴۲۲ هزار نفر در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کردند که  از این تعداد بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر در بهارستان و حدود ۵۰ هزار نفر در شاهین‌شهر ثبت‌نام کردند که نیمی از ثبت‌نام شدگان را به خود اختصاص دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علیرضا قاری قرآن با اشاره به مسکن به عنوان یکی از وظایف اصلی وزارت راه در این دوره، اظهار داشت: در استان اصفهان از 4 میلیون مسکن هدف برنامه قانون نهضت ملی حدود 250 هزار واحد مسکن برنامه استان اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ثبت‌نام‌های انجام شده تا پایان سال گذشته 422 هزار نفر ثبت‌نام کردند از این تعداد بالغ بر 150 هزار نفر در بهارستان و حدود 50 هزار نفر در شاهین‌شهر ثبت‌نام کردند که بیش از 50 درصد ثبت‌نامی‌ها را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه 50 درصد مابقی ثبت‌نام کنندگان مسکن ملی در 107 شهرستان استان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: با توجه به میزان تقاضای کلانشهر اصفهان و نزدیکی به شاهین‌شهر و بهارستان، قاعده‌اش این است که به علت اینکه زیرساخت‌ها در بهارستان وجود دارد امکان‌پذیری در بهارستان تامین کنیم که خوشبختانه ساز و کار آن وجود دارد منتها ظرفیت بهارستان یک ظرفیت مشخصی است که بایستی با تدبیر به حداکثر برسانیم.

قاری‌قرآن ادامه داد: همکاری خوبی در مجموعه‌ شهرهای جدید و اداره کل شهرسازی استان برای کارهای متعدد و احصای زمین‌های قابل برگشت وجود دارد و در بخش شاهین‌شهر هم این پتانسیل وجود دارد که انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بنابر برنامه‌ای که وجود دارد از 422 هزار ثبت‌نامی تقریبا برنامه مسکن استان اصفهان تکمیل می‌شود و هماهنگی‌هایی در استان اصفهان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه مساله آب در استان یک مساله مهمی است، اظهار داشت: مدیریت منابع در بخش تامین جاهایی که به صلاح است تا جمعیتی را ساکن کنیم، ضروری است.

قاری‌قرآن افزود: صبح امروز اولین مطلع ما با وزیر پروژه همت‌آباد بود و به جد عرض می‌کنم استان اصفهان به دنبال استفاده از ظرفیت‌های داخل باغ و مجموعه شهرها است.

تخصیص اعتبار 3 هزار و 200 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی اصفهانپروژه قطار سریع‌السیر تهران ـ اصفهان تا پایان دولت سیزدهم به اتمام می‌رسدوزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اصفهان: ایران در مسیر رشد و تعالی حرکت خواهد کرد

وی خاطرنشان کرد: در برنامه دو سال اول که زمین حدود 50 درصد تکمیل شده و بالای حدود 84 هزار نفر معادل زمین تامین شده و در مجموع وضعیت مسکن در استان بر اساس وظیفه‌ای که به عهده مجموعه وزارت مسکن است، انجام خواهد شد و یقینا مورد تایید مجلس هم هست که علاوه بر بخش زمین مباحث دیگری از جمله خدمات، پشتیبانی، مالی و صندوق وجود دارد که امیدواریم بتوانیم پروژه عظیمی که در این دولت آغاز شده به نتیجه برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان ابلاغ جدید، اظهار داشت:در اتفاق جدیدی در استان در عرض 48 ساعت دو واحد مسکونی به دو خانواده سه قلو چهار قلو تحویل داده شد.

انتهای پیام/166

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ثبت نام کردند هزار نفر شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی